Gå til innhold

Tar alle tidlig privat UL?

Anbefalte innlegg

Synes jeg ser innlegg hele tiden på 1 tri om bankende hjerter i uke 7+8+9 osv - er det blitt "normalen" nå eller? (jeg er tydeligvis ikke med i gamet lenger, hehe - for jeg har bestilt "tidlig" UL i uke 12)

Da får man jo se noe mer enn bare en bankende knapp peanøtt ;)

Er det for å se om man har hatt en MA? Bare nysgjerrig!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144178698-tar-alle-tidlig-privat-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer til å vente til oul... Lenge til, men det får holde. Vurderer å hoppe over første gruppetime hos jordmor også. Kommer neppe noe veldig revolusjonerende siden sist :P Har en jobb å passe på også. Blir bare mer stress av å måtte flytte på arbeidsavtaler osv. Uansett ingen som gjør jobben for meg om jeg skulle være borte i noen timer, så det er jeg som får igjen for det resten av uka. Nei, babyen har det nok like fint der inne enten jeg overvåker han med jevnlige ul-bilder eller ikke ;) Skulle det bli behov for noe ekstra får man heller ta det da.

Jeg tok ultralyd i uke 12 i mitt første svangerskap,hadde rukket å glede meg over graviditeten og visste ikke hva som ventet meg....Jeg hadde en bo.Det er et svangerskap uten et foster som fortsetter å vokse i livmoren..Så denne gangen vil jeg sjekke det så jeg vet at alt er i orden.

hmm..kanskje jeg burde gjøre det selv? er jo kjedelig å gå helt til uke 12 og så oppdage at det ikke er noe. Får se om jeg klarer å stå i mot, er foreløpig ikke bekymret, har superømme pupper og er trøtt som en dupp, men det kan kanskje henge i selv om embryoet er dødt?

Annonse

Jeg har bestilt UL i uke 12. Vil se at alt er som det skal :) Letter litt på bekymringer, og synes det da er lettere å sette en tid for når jeg kan begynne å fortelle det til folk. Om alt er ok på UL er det liksom enklere å si noe til andre, og begynne å glede seg også.

Jeg var på tidlig UL i uke 8, rett og slett fordi jeg trengte å få en bekreftelse på at alt så bra ut inni der. Det gjorde det heldigvis, og det betrygget meg veldig. Nå er jeg førstegangsgravid da, og muligens litt ekstra bekymret:p Ikke sikkert jeg trenger det neste gang.

Synes jeg ser innlegg hele tiden på 1 tri om bankende hjerter i uke 7+8+9 osv - er det blitt "normalen" nå eller? (jeg er tydeligvis ikke med i gamet lenger, hehe - for jeg har bestilt "tidlig" UL i uke 12)

Da får man jo se noe mer enn bare en bankende knapp peanøtt ;)

Er det for å se om man har hatt en MA? Bare nysgjerrig!

All ul før selveste ul i uke 18 er jo tidlig ul ;)

Jeg får tidlig ul pga sen abort i forrige svangerskap.

Jeg hadde tidlig ul i uke 6+5 I håp om å få se et bankende hjerte, noe vi ikke så! Tilbake et par uker senere ble det konstatert MA! Har fått henvisning til ul i morgen pga mye bekymringer ifm MA jeg hadde i sommer, samt at jeg hadde en uke med en del misfarget utflod nå. Er 8 uker på vei nå og rett og slett dritnervøs :(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...