Gå til innhold

Tar alle tidlig privat UL?


BettyBoob

Anbefalte innlegg

Synes jeg ser innlegg hele tiden på 1 tri om bankende hjerter i uke 7+8+9 osv - er det blitt "normalen" nå eller? (jeg er tydeligvis ikke med i gamet lenger, hehe - for jeg har bestilt "tidlig" UL i uke 12)

Da får man jo se noe mer enn bare en bankende knapp peanøtt ;)

 

Er det for å se om man har hatt en MA? Bare nysgjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer til å vente til oul... Lenge til, men det får holde. Vurderer å hoppe over første gruppetime hos jordmor også. Kommer neppe noe veldig revolusjonerende siden sist :P Har en jobb å passe på også. Blir bare mer stress av å måtte flytte på arbeidsavtaler osv. Uansett ingen som gjør jobben for meg om jeg skulle være borte i noen timer, så det er jeg som får igjen for det resten av uka. Nei, babyen har det nok like fint der inne enten jeg overvåker han med jevnlige ul-bilder eller ikke ;) Skulle det bli behov for noe ekstra får man heller ta det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro alle som har vært gjennom ivf har tilbud om tidlig ul, trekk fra alle oss så er det kanskje ikke SÅ mange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ultralyd i uke 12 i mitt første svangerskap,hadde rukket å glede meg over graviditeten og visste ikke hva som ventet meg....Jeg hadde en bo.Det er et svangerskap uten et foster som fortsetter å vokse i livmoren..Så denne gangen vil jeg sjekke det så jeg vet at alt er i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..kanskje jeg burde gjøre det selv? er jo kjedelig å gå helt til uke 12 og så oppdage at det ikke er noe. Får se om jeg klarer å stå i mot, er foreløpig ikke bekymret, har superømme pupper og er trøtt som en dupp, men det kan kanskje henge i selv om embryoet er dødt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde aldri noe embryo,men veldig sterke graviditets symptomer den gangen.I mitt andre svangerskap der resultatet ble ei nydelig jente så hadde jeg mindre symptomer faktisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt UL i uke 12. Vil se at alt er som det skal :) Letter litt på bekymringer, og synes det da er lettere å sette en tid for når jeg kan begynne å fortelle det til folk. Om alt er ok på UL er det liksom enklere å si noe til andre, og begynne å glede seg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på tidlig UL i uke 8, rett og slett fordi jeg trengte å få en bekreftelse på at alt så bra ut inni der. Det gjorde det heldigvis, og det betrygget meg veldig. Nå er jeg førstegangsgravid da, og muligens litt ekstra bekymret:p Ikke sikkert jeg trenger det neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg ser innlegg hele tiden på 1 tri om bankende hjerter i uke 7+8+9 osv - er det blitt "normalen" nå eller? (jeg er tydeligvis ikke med i gamet lenger, hehe - for jeg har bestilt "tidlig" UL i uke 12)

Da får man jo se noe mer enn bare en bankende knapp peanøtt ;)

 

Er det for å se om man har hatt en MA? Bare nysgjerrig!

 

All ul før selveste ul i uke 18 er jo tidlig ul ;)

 

Jeg får tidlig ul pga sen abort i forrige svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt ul før den ordinære... altså i uke 18. Ser ikke poenget med det hvis det ikke er indikasjoner på at noe er galt eller man har hatt sa tidligere..

Er jo kjempestas å vente lenge på noe så stort!:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tidlig ul i uke 6+5 I håp om å få se et bankende hjerte, noe vi ikke så! Tilbake et par uker senere ble det konstatert MA! Har fått henvisning til ul i morgen pga mye bekymringer ifm MA jeg hadde i sommer, samt at jeg hadde en uke med en del misfarget utflod nå. Er 8 uker på vei nå og rett og slett dritnervøs :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...