Gå til innhold

Fødsel og klyster


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nærmer meg fødsel, og denne gangen har jeg tenkt til å sette et klyster hjemme når riene starter. Er det samme hvilken type klyster jeg kjøper? Har lest en plass at klyster kan få fødselen til å gå fortere, så jeg vil gjerne ha den meste "effektive"...:-)



Anonymous poster hash: e09a4...b5d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ta klyster hjemme før du drar på føden. Vent til du kommer på sykehuset, så får du det du trenger der. Det er ikke anbefalt å ta klyster hjemme før fødsel, da det kan føre til styrtfødsel. 



Anonymous poster hash: 68167...a41
Skrevet

Før keisersnitt får man beskjed om å ta Klyx. Det er ikke noen vitenskapelig dokumentasjon på at det setter igang noe.

Jeg brukte klyster gjennom hele svangerskapet etter anbefaling fra lege.

 

Anonymous poster hash: e33e7...778

Skrevet

Før keisersnitt får man beskjed om å ta Klyx. Det er ikke noen vitenskapelig dokumentasjon på at det setter igang noe.

Jeg brukte klyster gjennom hele svangerskapet etter anbefaling fra lege.

 

Anonymous poster hash: e33e7...778

Nei,  men hvis riene allerede er der er det ikke anbefalt. 

 

Anonymous poster hash: 68167...a41

Skrevet

Jeg fikk klyx på sykehuset når jeg kom inn med rier, og jeg skal love deg at riene ble mye mer intense..Jeg satt på do og brølte :P



Anonymous poster hash: ce891...c54
Skrevet

Før keisersnitt får man beskjed om å ta Klyx. Det er ikke noen vitenskapelig dokumentasjon på at det setter igang noe.

Jeg brukte klyster gjennom hele svangerskapet etter anbefaling fra lege. Anonymous poster hash: e33e7...778

Det er vel når riene først er i gang at man ikke skal sette klyster hjemme da det kan føre til stormrier.

 

Hi: hadde ikke tatt klyster hjemme pga nevnte grunn over :) Du vil ikke få stormrier hjemme...

Skrevet

Ikke gjør det!!!! 😱 Fikk selv klyster på sykehuset når riene var i gang. 3 kvarter etterpå var baby født. Jeg hadde ikke rukket sykehuset om jeg hadde gjort dette hjemme!! Riene haglet og jeg hadde absolutt ikke klart å bevege meg eller sitte i bil i den perioden. Så IKKE gjør det! Det er ikke tull at fødselen kan gå ekstremt kjapt!

 

Anonymous poster hash: 2b864...321

Skrevet

Er det slike mini klyx eller er det slike store flasker på 120ml/240ml som brukes?



Anonymous poster hash: 2740e...95a
Skrevet

 

Er det slike mini klyx eller er det slike store flasker på 120ml/240ml som brukes?

 

Anonymous poster hash: 2740e...95a

 

På sykehuset fikk i alle fall jeg en slikt stort klyster. Jeg ba om det når vi var kommet inn på fødeavdelingen og hadde fått rom.

 

Anonymous poster hash: 30da9...624

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...