Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #1 Skrevet 30. oktober 2014 Nærmer meg fødsel, og denne gangen har jeg tenkt til å sette et klyster hjemme når riene starter. Er det samme hvilken type klyster jeg kjøper? Har lest en plass at klyster kan få fødselen til å gå fortere, så jeg vil gjerne ha den meste "effektive"...:-) Anonymous poster hash: e09a4...b5d
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #2 Skrevet 30. oktober 2014 Ikke ta klyster hjemme før du drar på føden. Vent til du kommer på sykehuset, så får du det du trenger der. Det er ikke anbefalt å ta klyster hjemme før fødsel, da det kan føre til styrtfødsel. Anonymous poster hash: 68167...a41
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #3 Skrevet 30. oktober 2014 Før keisersnitt får man beskjed om å ta Klyx. Det er ikke noen vitenskapelig dokumentasjon på at det setter igang noe. Jeg brukte klyster gjennom hele svangerskapet etter anbefaling fra lege. Anonymous poster hash: e33e7...778
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #4 Skrevet 30. oktober 2014 Før keisersnitt får man beskjed om å ta Klyx. Det er ikke noen vitenskapelig dokumentasjon på at det setter igang noe. Jeg brukte klyster gjennom hele svangerskapet etter anbefaling fra lege. Anonymous poster hash: e33e7...778 Nei, men hvis riene allerede er der er det ikke anbefalt. Anonymous poster hash: 68167...a41
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #5 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg fikk klyx på sykehuset når jeg kom inn med rier, og jeg skal love deg at riene ble mye mer intense..Jeg satt på do og brølte Anonymous poster hash: ce891...c54
Kanutten83 Skrevet 30. oktober 2014 #6 Skrevet 30. oktober 2014 Før keisersnitt får man beskjed om å ta Klyx. Det er ikke noen vitenskapelig dokumentasjon på at det setter igang noe. Jeg brukte klyster gjennom hele svangerskapet etter anbefaling fra lege. Anonymous poster hash: e33e7...778 Det er vel når riene først er i gang at man ikke skal sette klyster hjemme da det kan føre til stormrier. Hi: hadde ikke tatt klyster hjemme pga nevnte grunn over Du vil ikke få stormrier hjemme...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #7 Skrevet 30. oktober 2014 Ikke gjør det!!!! 😱 Fikk selv klyster på sykehuset når riene var i gang. 3 kvarter etterpå var baby født. Jeg hadde ikke rukket sykehuset om jeg hadde gjort dette hjemme!! Riene haglet og jeg hadde absolutt ikke klart å bevege meg eller sitte i bil i den perioden. Så IKKE gjør det! Det er ikke tull at fødselen kan gå ekstremt kjapt! Anonymous poster hash: 2b864...321
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #8 Skrevet 31. oktober 2014 Er det slike mini klyx eller er det slike store flasker på 120ml/240ml som brukes? Anonymous poster hash: 2740e...95a
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #9 Skrevet 31. oktober 2014 Er det slike mini klyx eller er det slike store flasker på 120ml/240ml som brukes? Anonymous poster hash: 2740e...95a På sykehuset fikk i alle fall jeg en slikt stort klyster. Jeg ba om det når vi var kommet inn på fødeavdelingen og hadde fått rom. Anonymous poster hash: 30da9...624
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå