Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #1 Skrevet 30. oktober 2014 Er det typisk norsk/skandinavisk? Mine amerikanske og britiske venner som er her for å feire Halloween med oss fikk altså hakeslepp når jeg trakk en kake med marsipan. De mente det var rart og det eneste rette ville vært sugarpaste. I følge dem er det kun i Norge man spiser marsipankake. Eller vanilla spungecake with filling and marsipan. Anonymous poster hash: 10c25...0e5
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #2 Skrevet 30. oktober 2014 Det tror jeg nå ikke, men det stemmer jo at de ikke gjør det spesielt mye i USA og England. Britene spiser jo stort sett bare den hersens tunge fruktkaka si og døper den om etter årstiden (christmas cake, Easter cake, wedding cake... Samma skiten hele veien lell.) Og amerikanerne lager jo veldig mye søte greier da, men noe av det er udiskutabelt godt (cookies, whoppie pies, red velvet, devils food cake...). Har de smakt på kaka da? Synes de det var godt? 😊 Anonymous poster hash: a29bf...4f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå