Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #1 Skrevet 30. oktober 2014 Hadde innkomstsamtale med en sykepleier og da snakker man bla om man har diagnose o.l. Og når hun spurte svarte jeg at jeg har ADHD, og da svarer hun: Og hvor lenge har du hatt det? Haha, måtte le litt da Anonymous poster hash: 5a767...d20
klishe89 Skrevet 30. oktober 2014 #2 Skrevet 30. oktober 2014 Hun lurte sikkert på når du fikk diagnosen. Formulerte seg rart, men ikke så mye å le av.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #3 Skrevet 30. oktober 2014 Hun lurte sikkert på når du fikk diagnosen. Formulerte seg rart, men ikke så mye å le av. Jo, jeg måtte le litt.. Anonymous poster hash: 5a767...d20
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #4 Skrevet 30. oktober 2014 Hun lurte sikkert på når du fikk diagnosen. Formulerte seg rart, men ikke så mye å le av. Jo, jeg måtte le litt.. Anonymous poster hash: 5a767...d20 Hvorfor det? Anonymous poster hash: 5aca4...129
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #5 Skrevet 30. oktober 2014 Det er da et høyst saklig spørsmål! Det er da på ingen måte gitt at ADHD er medfødt. Miljø og andre sosiale faktorer spiller inn. Bare til informasjon! Anonymous poster hash: e1c90...494
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #6 Skrevet 30. oktober 2014 Helt enig med #5 Anonymous poster hash: 01f96...6d7
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #7 Skrevet 30. oktober 2014 Det er da et høyst saklig spørsmål! Det er da på ingen måte gitt at ADHD er medfødt. Miljø og andre sosiale faktorer spiller inn. Bare til informasjon! Anonymous poster hash: e1c90...494 Jobber du med dette? Under en 4 år lang utredning har nemlig alle fagpersonene jeg har møtt sagt at ADHD er medfødt. Vil tro de kan ganske mye om emnet. Hvordan forklarer du genetikken i det om det ikke er det? Jeg synes også det var et rart spørsmål, HI! Anonymous poster hash: 53098...af1
mylittlecat Skrevet 30. oktober 2014 #8 Skrevet 30. oktober 2014 Hun lurte sikkert på når du fikk diagnosen. Formulerte seg rart, men ikke så mye å le av. Jo, jeg måtte le litt.. Anonymous poster hash: 5a767...d20 Hvorfor det? Anonymous poster hash: 5aca4...129 Fordi hun i tillegg til ADHD, er født med humor! (Jo, ADHD er medfødt til deg som trodde noe annet!)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #9 Skrevet 30. oktober 2014 Det er da et høyst saklig spørsmål! Det er da på ingen måte gitt at ADHD er medfødt. Miljø og andre sosiale faktorer spiller inn. Bare til informasjon! Anonymous poster hash: e1c90...494 Haha! Det der er hvert fall bare tull! Hun lurte sikkert på når du fikk diagnosen. Formulerte seg rart, men ikke så mye å le av. Jo, jeg måtte le litt.. Anonymous poster hash: 5a767...d20 Hvorfor det? Anonymous poster hash: 5aca4...129 Fordi at man skulle tro at man i 2014 var litt mer opplyst om en diagnose som faktisk har fått mye oppmerksomhet de siste årene. Og da spesielt en sykepleier. Anonymous poster hash: 5a767...d20
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #10 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg jobber med dette, men ser ikke humoren. Hun mente sikkert når du fikk diagnosen, oppstart med medikamenter, osv. Regner ikke med at du fikk diagnosen da du ble født. Anonymous poster hash: 00173...146
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #11 Skrevet 30. oktober 2014 ADHD er heller ingen sykdom, men en tilstand. Les dere opp! Du finner ikke en eneste forskningsrapport som støtter at adhd er en sykdom. Lættis. Men folk liker vel og ha sykdommer. Det er liksom kult. Prøv noen dager i mine sko, så forstår du at det ikke er en sykdom. Flaut. Anonymous poster hash: f379e...18d
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #12 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg jobber med dette, men ser ikke humoren. Hun mente sikkert når du fikk diagnosen, oppstart med medikamenter, osv. Regner ikke med at du fikk diagnosen da du ble født. Anonymous poster hash: 00173...146 Hun gjorde kanskje det, men da var det en klønete måte å spørre på og jeg måtte fnise litt. ADHD er heller ingen sykdom, men en tilstand. Les dere opp! Du finner ikke en eneste forskningsrapport som støtter at adhd er en sykdom. Lættis. Men folk liker vel og ha sykdommer. Det er liksom kult. Prøv noen dager i mine sko, så forstår du at det ikke er en sykdom. Flaut. Anonymous poster hash: f379e...18d Gidd du vise meg en link til dette? Ikke for det, jeg sier ikke at det er en sykdom, for jeg er ikke syk en plass, men en diagnose er det. Det som var mer flaut var å lese ditt svar..Er du 14?.... Anonymous poster hash: 5a767...d20
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #13 Skrevet 30. oktober 2014 ADHD er heller ingen sykdom, men en tilstand. Les dere opp! Du finner ikke en eneste forskningsrapport som støtter at adhd er en sykdom. Lættis. Men folk liker vel og ha sykdommer. Det er liksom kult. Prøv noen dager i mine sko, så forstår du at det ikke er en sykdom. Flaut. Anonymous poster hash: f379e...18d Ingen her som har sagt at det er en sykdom. Hele innlegget ditt var flaut. Anonymous poster hash: cd83d...bd0
mylittlecat Skrevet 30. oktober 2014 #14 Skrevet 30. oktober 2014 ADHD er heller ingen sykdom, men en tilstand. Les dere opp! Du finner ikke en eneste forskningsrapport som støtter at adhd er en sykdom. Lættis. Men folk liker vel og ha sykdommer. Det er liksom kult. Prøv noen dager i mine sko, så forstår du at det ikke er en sykdom. Flaut. Anonymous poster hash: f379e...18d
mylittlecat Skrevet 30. oktober 2014 #15 Skrevet 30. oktober 2014 ADHD er heller ingen sykdom, men en tilstand. Les dere opp! Du finner ikke en eneste forskningsrapport som støtter at adhd er en sykdom. Lættis. Men folk liker vel og ha sykdommer. Det er liksom kult. Prøv noen dager i mine sko, så forstår du at det ikke er en sykdom. Flaut. Anonymous poster hash: f379e...18d Haha, fint når den som ber folk lese seg opp, selv ikke har klart å lese innlegg og fått med seg essensen av innhold... Ingen her som har påstått at adhd er en sykdom
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #16 Skrevet 30. oktober 2014 Herregud, snakk om flisespikkeri! Sykepleieren mente vel; Når fikk du diagnosen? Anonymous poster hash: 2a452...bbf
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #17 Skrevet 30. oktober 2014 Herregud, snakk om flisespikkeri! Sykepleieren mente vel; Når fikk du diagnosen? Anonymous poster hash: 2a452...bbf Som jeg har skrevet lengre oppe, så kan det være det hun mente, men allikevel syns jeg det var litt morsomt. Jeg bare digger dib, alt kan vris til en provokasjon her inne Anonymous poster hash: 5a767...d20
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #18 Skrevet 30. oktober 2014 Herregud, snakk om flisespikkeri! Sykepleieren mente vel; Når fikk du diagnosen? Anonymous poster hash: 2a452...bbf Som jeg har skrevet lengre oppe, så kan det være det hun mente, men allikevel syns jeg det var litt morsomt. Jeg bare digger dib, alt kan vris til en provokasjon her inne Anonymous poster hash: 5a767...d20 Jammen skjønn at spørsmålet blir stilt til en som har ADHD, da er TYDELIGHET i kommunikasjon et poeng Anonymous poster hash: 37421...cf0
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #19 Skrevet 30. oktober 2014 Herregud, snakk om flisespikkeri! Sykepleieren mente vel; Når fikk du diagnosen? Anonymous poster hash: 2a452...bbf Som jeg har skrevet lengre oppe, så kan det være det hun mente, men allikevel syns jeg det var litt morsomt. Jeg bare digger dib, alt kan vris til en provokasjon her inne Anonymous poster hash: 5a767...d20 Jammen skjønn at spørsmålet blir stilt til en som har ADHD, da er TYDELIGHET i kommunikasjon et poeng Anonymous poster hash: 37421...cf0 Haha! Helt riktig Anonymous poster hash: 5a767...d20
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #20 Skrevet 30. oktober 2014 Du verden. Man lager et innlegg som handler om ADHD, og så plutselig har vi en forsamling på Dib med en impulskontroll som suger og det SKRIVES MED STORE BOKSTAVER over en lav sko. Tilfeldig? Neppe. Til Hi. Mulig du synes det var morsomt, men det var nok bare en talemåte med mindre sykepleieren har kjøpt autorisasjonen på salg i Polen. Anonymous poster hash: 248a8...6fd
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #21 Skrevet 30. oktober 2014 Du verden. Man lager et innlegg som handler om ADHD, og så plutselig har vi en forsamling på Dib med en impulskontroll som suger og det SKRIVES MED STORE BOKSTAVER over en lav sko. Tilfeldig? Neppe. Til Hi. Mulig du synes det var morsomt, men det var nok bare en talemåte med mindre sykepleieren har kjøpt autorisasjonen på salg i Polen. Anonymous poster hash: 248a8...6fd Ja, som sagt var det sikkert en talemåte,men det hørtes ikke slik ut Det var nok derfor jeg fniste litt for meg selv Poenget mitt med å poste det her,er jo fordi jeg kjenner dib så godt og vet at folk tar helt av på de merkeligste tema Anonymous poster hash: 5a767...d20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå