Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #1 Skrevet 30. oktober 2014 Masse gravidtegn, og plutselig mensen.argh.. Brunt blod, deretter friskt dagen etter. Anonymous poster hash: aa468...c0a
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #2 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg vet, det er altfor likt. Slik var det hver måned i 2 år før det plutselig ikke kom noe mens! Tvi-tvi på neste runde!❤️ Anonymous poster hash: 1029d...230
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #3 Skrevet 30. oktober 2014 2 år, huff... Skjønner ikke, fikk mange symptomer utenom de jeg får før mens. Bl.a hyppig vannlating, brekninger, bilsyk, stikninger i eggstokk området, trøtt. Og nå mensen. Svakere mens enn ellers, og mens starter aldri med brunt blod, men blør nok for mye til at det er festeblødning. Negativ test i dag, forventet mens i dag. Takk. Anonymous poster hash: aa468...c0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå