Gå til innhold

jeg forstår ikke!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Masse gravidtegn, og plutselig mensen.argh..

Brunt blod, deretter friskt dagen etter.

 

Anonymous poster hash: aa468...c0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet, det er altfor likt. Slik var det hver måned i 2 år før det plutselig ikke kom noe mens!

Tvi-tvi på neste runde!❤️

 

Anonymous poster hash: 1029d...230

Skrevet

2 år, huff... Skjønner ikke, fikk mange symptomer utenom de jeg får før mens. Bl.a hyppig vannlating, brekninger, bilsyk, stikninger i eggstokk området, trøtt.

Og nå mensen. Svakere mens enn ellers, og mens starter aldri med brunt blod, men blør nok for mye til at det er festeblødning.

Negativ test i dag, forventet mens i dag.

Takk.

 

Anonymous poster hash: aa468...c0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...