Gå til innhold

Ville du gjort dette:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gått i begravelsen til en tidligere kollega, hvor vedkommendes sønn er en du har hatt et forhold til? Halve meg sier jeg bør holde meg unna, resten vil bare gi vedkommende en klem. Jeg har fremdeles kontakt med denne mannen sporadisk. Jobber sammen innimellom osv, men ikke noe seksuelt altså! Han har ingen kjæreste eller barn, jeg har familie.

 

Blir der bare kleint og rart eller vil det oppfattes som hyggelig og støttende (jeg ønsker bare vise min støtte)

 

Anonymous poster hash: f3a20...ef6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at det er hyggelig og støttende. Uanhengig av forholdet så er dette en tidligere kollega og jeg ville gått i begravelsen dersom det var en kollega du hadde med å gjøre og som du kjente godt.



Anonymous poster hash: 825ed...4fc
Skrevet

 

Jeg tenker at det er hyggelig og støttende. Uanhengig av forholdet så er dette en tidligere kollega og jeg ville gått i begravelsen dersom det var en kollega du hadde med å gjøre og som du kjente godt.

 

Anonymous poster hash: 825ed...4fc

Jeg hadde jo med han å gjøre selvfølgelig, men kanskje mer med sønnen ;) Kjente avdøde godt gjorde jeg nok ikke, men det er også over 40 år aldersforskjell mellom oss, så det faller seg vel i grunnen naturlig å ikke være SÅ nær da? Går jeg blir det for å støtte sønnen...

 

 

Anonymous poster hash: f3a20...ef6

Skrevet

Jeg synes det er en støttende gest overfor han som har mistet faren. Du kan jo holde deg litt i bakgrunn, men bare gå bort og kondolere og gi en klem når det passer slik.

 

Du kjente jo avdøde og du kjenner pårørende, da synes jeg det er fint at du ønsker å vise din støtte.



Anonymous poster hash: 70ca4...82e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...