Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #1 Skrevet 30. oktober 2014 Hvor lang tid bruker du på husarbeid hver dag? Vet at ingen bruker stoppeklokke, men sånn cirka Hva slags husarbeid gjør du? Anonymous poster hash: 91716...31e
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #2 Skrevet 30. oktober 2014 2 timer ca, tar det på kvelden, trenger ikke alle kveldstimene foran tv Støvsuger (noen dager vasker jeg gulvet først, men det er jo ikke hver dag), vasker begge bad, vasker to-tre maskiner med klær som henges opp, bretter og legger på plass hvis noe henger fra før, stryker hvis noe må strykes, oppvask + tømming og sette på plass. Rydder! Anonymous poster hash: e9507...e2e
mamma_bergen Skrevet 30. oktober 2014 #3 Skrevet 30. oktober 2014 2 timer ca, tar det på kvelden, trenger ikke alle kveldstimene foran tv Støvsuger (noen dager vasker jeg gulvet først, men det er jo ikke hver dag), vasker begge bad, vasker to-tre maskiner med klær som henges opp, bretter og legger på plass hvis noe henger fra før, stryker hvis noe må strykes, oppvask + tømming og sette på plass. Rydder! Anonymous poster hash: e9507...e2e Bare lurer: Vasker du før du støvsuger? Til HI, jeg gjør litt hver dag etter behov
Subwoofer Skrevet 30. oktober 2014 #4 Skrevet 30. oktober 2014 Ca 30 min spredt utover dagen. Rydding av kjøkken, vasking av klær, rydde opp leker (etter ungen er i seng), bretter klær, støvsuger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå