Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #1 Skrevet 30. oktober 2014 Hva kan jeg ha i risengrynsgrøten for å gi den det lille ekstra? Anonymous poster hash: 1bcea...9ac
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #2 Skrevet 30. oktober 2014 Smør og sukker. Det smelter og blandes i grøten. Den blir veldig god da. Anonymous poster hash: 972de...52f
nurantowen Skrevet 30. oktober 2014 #3 Skrevet 30. oktober 2014 Når vi lager julegrøt koker vi opp med vaniljestang, og tilsetter en pakke fløte på slutten. Blir veldig god, dog mektig risengrynsgrøt.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #4 Skrevet 30. oktober 2014 Vaniljestang og kanelstang, koke på h-melk og tilsette seterrømme på slutten. Anonymous poster hash: 795b1...4ac
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #5 Skrevet 30. oktober 2014 Takk for gode forslag! Rømme på slutten, det hørtes godt ut! Kan jeg bruke lettrømme? Det er alt jeg har... Vaniljestang har jeg i HI Anonymous poster hash: 7bd6f...3e7
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #6 Skrevet 30. oktober 2014 Melk, smør, sukker, risgryn og en skvett med surmelk. Anonymous poster hash: 34dcc...c34
Contura Skrevet 30. oktober 2014 #7 Skrevet 30. oktober 2014 Server med rosiner og stekt bacon til - det er kjempegodt
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #8 Skrevet 30. oktober 2014 Server med rosiner og stekt bacon til - det er kjempegodt Ooh ja, takk! Skynde meg å steke bacon HI Anonymous poster hash: 7bd6f...3e7
Superdolly Skrevet 30. oktober 2014 #9 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg koker litt rømmegrøt samtidig og blander i. Bare litt altså. Det blir knallgodt, men mektig.
uanonym Skrevet 30. oktober 2014 #10 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg er en av dem som mener at grøt skal være enkelt. Om jeg hadde fått servert risgrøt med rømme eller rømmegrøt i hadde jeg syntes det var pussig. Det lille ekstra for meg er å bruke god ris, ( trenger gjerne en time på kok) bruke hel og lettmelk, og ha en raus dæsj salt i for å balansere med sukkeret vi strør på.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #11 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg er en av dem som mener at grøt skal være enkelt. Om jeg hadde fått servert risgrøt med rømme eller rømmegrøt i hadde jeg syntes det var pussig. Det lille ekstra for meg er å bruke god ris, ( trenger gjerne en time på kok) bruke hel og lettmelk, og ha en raus dæsj salt i for å balansere med sukkeret vi strør på. Deg om det! Jeg syns at man kan gjør grøten ekstra god om man vil det, og hadde blitt begeistret over å komme på grøtmiddag til HI 😀👍🎉 Anonymous poster hash: 795b1...4ac
Soon to be mum Skrevet 30. oktober 2014 #12 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg er vant til å få 'slåttegrøt' når det skal være litt ekstra stas. Det er rett og slett risgrøt laget med helmelk og rømmegrøt som msn spiser samtidig. Har først litt risgrøt i skåla og deretter rømmegrøt oppå. Spises med smørøye eller evt rømmegrøt-fett, kanel og sukker. Jeg og noen av mine slektninger bruker også å strø litt rosiner oppå. Knallgodt.
SuperFries Skrevet 30. oktober 2014 #13 Skrevet 30. oktober 2014 Helt vanlig grøt, men servert med spekeskinke og flatbrød. Og rosiner til å putte i grøten. I tillegg til sukker, kanel og smør. Nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå