Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #1 Skrevet 30. oktober 2014 Blir det feil og kjøpe en vinflaske til de voksne de som er par? I julegave hvis de ikke ønsker seg noe? Anonymous poster hash: 272f1...db4
valkyrien Skrevet 30. oktober 2014 #2 Skrevet 30. oktober 2014 Nei, helt greit det Hvis de drikker vin da
QueeenBeee Skrevet 30. oktober 2014 #3 Skrevet 30. oktober 2014 Syns det er fin gave til de som ikke ønsker seg noe og gjerne har alt ikke en som blir stående og støve vekk. Om de ikke liker den så er det bare å bytte. Jeg hadde ivertfall blitt veldig glad.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #4 Skrevet 30. oktober 2014 Nei det har jeg selv kjøpt mange ganger! Anonymous poster hash: 9fa60...23b
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #5 Skrevet 30. oktober 2014 En helt topp gave som jeg selv også kjøper til andre. Men kun til de jeg kjenner godt så jeg vet de drikker vin og vet ikke har et alkoholproblem. Anonymous poster hash: 16127...21e
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #6 Skrevet 30. oktober 2014 Så lenge du vet de drikker vin og ikke er alkoholikere så er jo det en perfekt gave Anonymous poster hash: 292c1...60b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå