Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #1 Skrevet 30. oktober 2014 Blir det feil og kjøpe en vinflaske til de voksne de som er par? I julegave hvis de ikke ønsker seg noe? Anonymous poster hash: 272f1...db4
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #2 Skrevet 30. oktober 2014 Hvis de liker vin og ikke er alkoholikere så kan jeg ikke skjønne hvorfor det skulle være feil? Anonymous poster hash: e9778...7a6
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #3 Skrevet 30. oktober 2014 Kan jeg aldri tenke meg blir feil. Men jeg som ikke drikker vin hadde satt mer pris på sjokolade da Anonymous poster hash: a4328...758
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå