Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #1 Skrevet 30. oktober 2014 Noen som har erfaring med seroquel? Hva kan man forvente? Anonymous poster hash: 09a10...e66
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #2 Skrevet 30. oktober 2014 Hva du kan forvente kommer vel an på dosen du skal ta og hva du skal ta den for. Har ikke psykiater forklart deg hva du kan forvente når den ble foreskrevet? Anonymous poster hash: 51930...bb7
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #3 Skrevet 30. oktober 2014 Jo. Men også at folk reagerer forskjellig. Interessert i å høre andres erfaring da, kanskje derfor jeg spør..! Anonymous poster hash: 09a10...e66
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #4 Skrevet 30. oktober 2014 Min erfaring med seroquel er at jeg ble ufattelig trøtt! Så trøtt at jeg sovnet med en gang jeg satt meg ned i sofaen. Er ikke sikkert du får samme reaksjon som meg. Anonymous poster hash: e3a39...bf3
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #5 Skrevet 30. oktober 2014 Kommer veldig an på dosen. Når du kommer fra 100 mg og oppover pr dag så kan man oppleve litt bivirkninger, men alt under det så bruker det å gå greit. Blir jo temmelig trøtt da, og hvis man sliter med tankekjør så hjelper det mot det. Jeg fikk veldig mye mareritt av seroquel, men det er først når man har tatt det en stund. Bare vær forberedt på at du kommer til å være litt "amøbe" første gangen du tar det, mange merker det ganske godt, men det verste avtar fort som regel. Er en veldig god medisin om man slipper så mye bivirkninger. Anonymous poster hash: d8413...05d
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #6 Skrevet 30. oktober 2014 Litt redd for den trøttheten, har ett barn å ta meg av... Anonymous poster hash: 09a10...e66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå