Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #1 Skrevet 30. oktober 2014 Har to barn i fra tidligere forhold, samboer har ingen i fra før. Tidligere har jeg blitt gravid fort, men når har vi prøvd i 8 mnd uten hell. Han har tidligere hatt samboer som ble gravid, men mistet.. Så han kan få barn. Noen som har lik opplevelse ? Anonymous poster hash: f2a6a...8bf
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #2 Skrevet 30. oktober 2014 De sier jo det at sunne par vil som regel bli gravide etter et år, så ikke gi opp Anonymous poster hash: 23fbb...7bb
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #3 Skrevet 30. oktober 2014 Er du sikker på at dere treffer EL da? Og har du gått på hormonpreperat tidligere? Det er jo vanlig at det tar opptil 1 år før det klaffer! Men skjønner frustrasjonen din, når man først er blitt en prøver så skulle man helst blitt gravid i går masse lykke til Anonymous poster hash: 50c15...a60
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #4 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg og eksen prøvde i 1 år å bli gravid. Jeg hadde el hver mnd, og bekreftet det med el tester. Vi hadde regelmessig sex. Ble aldri gravid. Han hadde tidligere gjort en eks gravid, men hun tok abort. Jeg traff min nåværende samboer og ble gravid på første eggløsning... mistet, men ble gravid igjen etter 2 mnd. Mistet, men ble gravid igjen etter 3 mnd, mistet og ble gravid etter 2 mnd.... er nå kommet til uke 33. Så, har tydeligvis ikke problemer med å bli gravid med nåværende kjæreste. Både jeg og min eks var gjennom utredning, var ingenting gale med svømmerne hans. Ikke godt å si hvorfor vi ikke fikk det til, men er glad for det nå i.o.m at han ikke var mannen i mitt liv. vil anbefale at din samboer tester seg, og så tar dere det der fra :-) Anonymous poster hash: f4fc3...8ad
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #5 Skrevet 30. oktober 2014 Tusen takk for gode og oppmuntrende svar. Som du sier, graviditeten skulle helst skjedd igår vi får prøve litt til før vi evt går til det steg og skal utredes. Anonymous poster hash: f2a6a...8bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå