Gå til innhold

Gravid igjen etter MA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok oss 4 mnd før en ny spire satt igjen og vi er selvsagt overlykkelig!

MEN jeg er allerede innstilt på å få dårlige nyheter når vi skal ha ul om noen uker,akkurat som at jeg forbereder med psykisk på dårlige nyheter! Vet jo at det blir feil å tenke slik siden dette er en ny graviditet, men jeg klarer bare ikke la være! Noen andre som har vært igjennom dette og vet hva jeg snakker om!? Er sikker på at jeg er et nervevrak den dagen ul kommer,hjelpes :(

Anonymous poster hash: ed456...e4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen av det du skriver. Opplevde selv en ma som di kalte det,visste egentlig ikke forskjellen på en sa og en ma da men samme det. Opplevde en liten blødning i uke 6,veldig lite,og legen sa ikke jeg måtte bekymre meg,tok 2 hcg prøver som steg,men de steg ikke nok. Ultralyd i uke 8 viste at fosteret ikke hadde utviklet seg,så jeg fikk tabletter med hjem for å få restene ut..Tok meg 5mnd før jeg var gravid igjen,livredd for å oppleve det samme igjen,tørte ikke være glad for jeg tenkte det kom til å gå galt igjen. Bestilte meg ultralyd i uke 10 for å få det bekrefta om det var noe der i det hele tatt,og jammen sprellet ikke en liten krabat rundt der,både jeg og samboer klarte ikke å holde på tårene,jeg var så glad. 

Har termin om en mnd,så nå gleder vi oss bare til vi har den lille i armene våre! :)

Håper du får en fin opplevelse på ultralyd,du er ikke alene om å være redd.. Lykke til!

Anonymous poster hash: 38f2a...a73
Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen av det du skriver. Opplevde selv en ma som di kalte det,visste egentlig ikke forskjellen på en sa og en ma da men samme det. Opplevde en liten blødning i uke 6,veldig lite,og legen sa ikke jeg måtte bekymre meg,tok 2 hcg prøver som steg,men de steg ikke nok. Ultralyd i uke 8 viste at fosteret ikke hadde utviklet seg,så jeg fikk tabletter med hjem for å få restene ut..Tok meg 5mnd før jeg var gravid igjen,livredd for å oppleve det samme igjen,tørte ikke være glad for jeg tenkte det kom til å gå galt igjen. Bestilte meg ultralyd i uke 10 for å få det bekrefta om det var noe der i det hele tatt,og jammen sprellet ikke en liten krabat rundt der,både jeg og samboer klarte ikke å holde på tårene,jeg var så glad. Har termin om en mnd,så nå gleder vi oss bare til vi har den lille i armene våre! :) Håper du får en fin opplevelse på ultralyd,du er ikke alene om å være redd.. Lykke til! Anonymous poster hash: 38f2a...a73

for en herlig historie å lese, det er nesten lik som min jo ;) jeg hadde litt brunt i uke 6,rett før ul. Gyn bekreftet graviditeten men ville ha meg tilbake i uke 8 for å se etter hjerteslag, noe det da ikke var! Men aborten var et rent helvete for meg, mye styr med pillene som ikke virket ordentlig, rester som gjorde vondt, forsinkelser på sykehuset ifm utskraping, ja det meste var på styr kan du si! Men det tok som sagt 4 mndog en ny spire har funnet sin plass, vi er overlykkelig men livredde for hva ull vil vise. Og det kommer garantert noen lykketårer fra oss begge hvis vi ser en liten knøtt inni der :) det positive denne gangen, som jeg allerede legger merke til, er at jeg har mye mer symptomer nå enn det jeg hadde sist,da hadde jeg knapt symptomer :) ser på det som et godt tegn :) gratulerer så masse med den lille i magen og masse lykke til :)

Hi

Anonymous poster hash: ed456...e4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...