Gå til innhold

Julegave tips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en ganske stor familie. Og venter en liten en i april, han har mange i familien (barn) og det samme har jeg.. Hva kan man kjøpe uten at det ødelegger hele budsjettet?

 

Står helt stille,

 

Anonymous poster hash: 7f246...66e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye tenkte du legge i hver gave da?

 

Her har faktisk to av tantebarna sagt at de ønsker seg drikkeflaske med navn på, så jeg har bestilt camelbak-flasker til alle tantebarna i år jeg....

 

http://www.barerips.no/



Anonymous poster hash: dd379...518
Skrevet

Veit ikke helt tenkte jeg skulle prate med mannen min når han kommer hjem. Han har 12 onkel unger og jeg har rundt 8 tante barn,, så blir en del ,, Hehe

 

Anonymous poster hash: 7f246...66e

Skrevet

Vi er en ganske stor familie. Og venter en liten en i april, han har mange i familien (barn) og det samme har jeg.. Hva kan man kjøpe uten at det ødelegger hele budsjettet?

 

Står helt stille,

 

Anonymous poster hash: 7f246...66e

Platekompaniet har 3 for 250 på filmer, ark har mye salg på bøker og spill, boklageret har masse bøker til en billig penge, ellers er det begynt å komme en del gavesett i butikkene som koster mellom 100 og 400 kr som er greie å gi.. Lønner seg også å se gjennom tilbudstativ på feks hm, en del basisklær på salg.

 

 

Anonymous poster hash: f6f4d...e24

Skrevet

Ullsokker!

 

Anonymous poster hash: 0f16a...a5a

Skrevet

 

Vi er en ganske stor familie. Og venter en liten en i april, han har mange i familien (barn) og det samme har jeg.. Hva kan man kjøpe uten at det ødelegger hele budsjettet?

Står helt stille, Anonymous poster hash: 7f246...66e

Platekompaniet har 3 for 250 på filmer, ark har mye salg på bøker og spill, boklageret har masse bøker til en billig penge, ellers er det begynt å komme en del gavesett i butikkene som koster mellom 100 og 400 kr som er greie å gi.. Lønner seg også å se gjennom tilbudstativ på feks hm, en del basisklær på salg. Anonymous poster hash: f6f4d...e24

 

 

Takk for tipset i fjor kjøpte vi i siste liten, tror vi begynner allerede i november.

 

Anonymous poster hash: 7f246...66e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...