Gå til innhold

Gift ved første blikk...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns du om parene?

Syns du de passer sammen?

Jeg har troen på Lene og Anders. Annabelle og Vebjørn er jeg usikker på mens Camilla og Thomas har jeg liten tro på. Virker ikke helt som om hun er tiltrukket av  han.



Anonymous poster hash: 939f3...41e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thomas hadde passet 100% med meg.



Anonymous poster hash: 6c835...fff
Skrevet

Enig med deg! Men annabelle virker som om hun er skikkelig på glid, da.

 

Anonymous poster hash: b9aa7...950

Skrevet

Jeg har mest tro på Camilla og Thomas.

 

Jeg tror ikke Annebelle blir forelsket i sin partner, og hun Lene blir litt too much for Anders.



Anonymous poster hash: b36a0...6d2
Skrevet

Noen som vet om noen av de er sammen idag?

 

Anonymous poster hash: 25ef7...5f1

Skrevet

Noen som vet om noen av de er sammen idag?

 

Anonymous poster hash: 25ef7...5f1

 

Det lurer jeg på også :-)

Vil ikke overraske meg om alle ender med skilsmisse.

 

Anonymous poster hash: b36a0...6d2

Skrevet

Håper de ikke skilles! Jeg synes de er kjempesøte alle sammen.

 

Anonymous poster hash: b9aa7...950

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt at Lene og Anders skal passe sammen...Synes de virker så ulike typer..



Anonymous poster hash: b36a0...6d2
Skrevet

Håper de ikke skilles! Jeg synes de er kjempesøte alle sammen.

 

Anonymous poster hash: b9aa7...950

Samme her:)

 

Anonymous poster hash: 40ed1...f40

Skrevet

.



Anonymous poster hash: b36a0...6d2
Skrevet

Det er et hån mot ekteskapet

 

Anonymous poster hash: bda2b...a10

Skrevet

Det er et hån mot ekteskapet

 

Anonymous poster hash: bda2b...a10

Jeg er i grunn enig.

 

Anonymous poster hash: b36a0...6d2

Skrevet

Det er et hån mot ekteskapet

 

Anonymous poster hash: bda2b...a10

Kan du utdype det?

 

 

Anonymous poster hash: 40ed1...f40

Skrevet

 

Det er et hån mot ekteskapet

 

Anonymous poster hash: bda2b...a10

Kan du utdype det?

 

 

Anonymous poster hash: 40ed1...f40

Ja, jeg kjenner jeg lurer på det samme...

 

Anonymous poster hash: 607da...e7a

Skrevet

Det er et hån mot ekteskapet Anonymous poster hash: bda2b...a10

Er det et hån hvis det går bra med dem også?

 

Sånn rent statistisk håner sånn ca halvparten av alle som gifter seg om dagen siden de blir skilt likevel...

 

Anonymous poster hash: 24ad5...674

Skrevet

Jeg mener at ekteskap bare skal inngås mellom folk som kjenner hverandre, elsker hverandre og som har bestemt seg for å dele livet sammen.

 

Ikke for desperate mennesker som har gitt opp å finne kjærligheten.....

 

Anonymous poster hash: bda2b...a10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...