Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #1 Skrevet 30. oktober 2014 Hva syns du om parene? Syns du de passer sammen? Jeg har troen på Lene og Anders. Annabelle og Vebjørn er jeg usikker på mens Camilla og Thomas har jeg liten tro på. Virker ikke helt som om hun er tiltrukket av han. Anonymous poster hash: 939f3...41e
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #2 Skrevet 30. oktober 2014 Thomas hadde passet 100% med meg. Anonymous poster hash: 6c835...fff
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #3 Skrevet 30. oktober 2014 Enig med deg! Men annabelle virker som om hun er skikkelig på glid, da. Anonymous poster hash: b9aa7...950
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #4 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg har mest tro på Camilla og Thomas. Jeg tror ikke Annebelle blir forelsket i sin partner, og hun Lene blir litt too much for Anders. Anonymous poster hash: b36a0...6d2
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #5 Skrevet 30. oktober 2014 Noen som vet om noen av de er sammen idag? Anonymous poster hash: 25ef7...5f1
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #6 Skrevet 30. oktober 2014 Noen som vet om noen av de er sammen idag? Anonymous poster hash: 25ef7...5f1 Det lurer jeg på også :-) Vil ikke overraske meg om alle ender med skilsmisse. Anonymous poster hash: b36a0...6d2
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #7 Skrevet 30. oktober 2014 Håper de ikke skilles! Jeg synes de er kjempesøte alle sammen. Anonymous poster hash: b9aa7...950
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #8 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg skjønner ikke helt at Lene og Anders skal passe sammen...Synes de virker så ulike typer.. Anonymous poster hash: b36a0...6d2
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #9 Skrevet 30. oktober 2014 Håper de ikke skilles! Jeg synes de er kjempesøte alle sammen. Anonymous poster hash: b9aa7...950 Samme her:) Anonymous poster hash: 40ed1...f40
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #10 Skrevet 30. oktober 2014 . Anonymous poster hash: b36a0...6d2
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #11 Skrevet 30. oktober 2014 Det er et hån mot ekteskapet Anonymous poster hash: bda2b...a10
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #12 Skrevet 30. oktober 2014 Det er et hån mot ekteskapet Anonymous poster hash: bda2b...a10 Jeg er i grunn enig. Anonymous poster hash: b36a0...6d2
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #13 Skrevet 30. oktober 2014 Det er et hån mot ekteskapet Anonymous poster hash: bda2b...a10 Kan du utdype det? Anonymous poster hash: 40ed1...f40
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #14 Skrevet 30. oktober 2014 Det er et hån mot ekteskapet Anonymous poster hash: bda2b...a10 Kan du utdype det? Anonymous poster hash: 40ed1...f40 Ja, jeg kjenner jeg lurer på det samme... Anonymous poster hash: 607da...e7a
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #15 Skrevet 30. oktober 2014 Det er et hån mot ekteskapet Anonymous poster hash: bda2b...a10 Er det et hån hvis det går bra med dem også? Sånn rent statistisk håner sånn ca halvparten av alle som gifter seg om dagen siden de blir skilt likevel... Anonymous poster hash: 24ad5...674
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #16 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg mener at ekteskap bare skal inngås mellom folk som kjenner hverandre, elsker hverandre og som har bestemt seg for å dele livet sammen. Ikke for desperate mennesker som har gitt opp å finne kjærligheten..... Anonymous poster hash: bda2b...a10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå