Gå til innhold

Hvis et barn dør i barnehagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen hva slags rutiner som finnes i forhold til å varsle foreldre? Man ringer vel ikke? Eller?

Anonymous poster hash: fe230...784

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, men tipper politiet kommer på døra eller noe sånt...

Anonymous poster hash: cd7a9...cdc
Skrevet

Vet ikke.. Vil vel tippe at politiet eller en prest vil bli brukt??

Skrevet

Vil vel tro at du får en telefon på arbeidsplassen eller besøk av en prest, eventuelt noen fra et kriseteam.... Offff.... Grøsser bare av tanken. Ståpels!! :(

Skrevet

Jeg vet ikke, og håper jeg ALDRI ALDRI finner det ut For en gjennomført grusom og uutholdelig tanke :'(

Anonymous poster hash: 1307f...fa8

Skrevet

" ****** er død. Kom å hent h*n " på sms.

Galgen humor. Beklager .... Måtte bare.

Kommer nok en prest sammen med pedleder og politi .. Evt kriseteam

Anonymous poster hash: ff8ab...b1b

Skrevet

Å beklage hjelper ikke, det der var usmakelig. Har det slått deg at det kan være folk her inne med ulike skjebner. Må du framvise galgenhumor så får du gjøre det på egne vegne!

Anonymous poster hash: 1307f...fa8

Skrevet

Min søster døde i bhg. Dette er 40 år siden OG hun bare døde mens hun sov, krybbedød. Da ble foreldrene mine kontaktet av akuttmottaket at de måtte komme raskt.

Anonymous poster hash: bf8d3...959

Skrevet

Tenker nok at de kommer til deg med kriseteam, politi og kanskje prest.

Er nok kriseteam involvert i barnehagen og, med tanke på de ansatte og de andre barna.

Anonymous poster hash: bb481...466
Skrevet

Fælt å si det, men du fikk meg til å fnise litt :X

Anonymous poster hash: a0c6f...ce4

Skrevet

Fælt å si det, men du fikk meg til å fnise litt :X

Anonymous poster hash: a0c6f...ce4

meg også.. ;)

Anonymous poster hash: a8e39...5b7

Skrevet

Jeg fniser ikke ...

Anonymous poster hash: 8e365...c9c

Skrevet

Den var jævlig stygg. Jeg hadde ikke turt å skrive det. Men jeg fniste litt allikevel.

Anonymous poster hash: 865e9...14f

Skrevet

Det er ulike rutiner i hver enkelt barnehage.

I vår barnehage: 

- Man tar kontakt med styrer. Styrer kontakter helsepersonell og drar sammen med disse til sykehuset

- styrer evt helsepersonell tar kontakt med pårørende og ber dem komme til sykehuset. De får IKKE dødsbudskap over telefon.

- Barnehagen stenges umiddelbart og foreldre blir kontaktet for å hente barna sine. Vi har en lang liste med rutiner ang. hvordan informasjon skal gis - både til barn og foreldre - og om evt et kriseteam skal kontaktes. 

Anonymous poster hash: ca208...813
Skrevet

Den var jævlig stygg. Jeg hadde ikke turt å skrive det. Men jeg fniste litt allikevel.

Anonymous poster hash: 865e9...14f

Nei, visste ikke selv om jeg turte.

Det er bare n spøk, en stygg en ja.

Det skjer vel neppe på denne måten, verken før, idag eller senere.

Men det var litt gøy ! :P kan ikke noe for det!

Skrevet

I vår barnehage:

- Man tar kontakt med styrer. Styrer kontakter helsepersonell og drar sammen med disse til sykehuset

- styrer evt helsepersonell tar kontakt med pårørende og ber dem komme til sykehuset. De får IKKE dødsbudskap over telefon.

- Barnehagen stenges umiddelbart og foreldre blir kontaktet for å hente barna sine. Vi har en lang liste med rutiner ang. hvordan informasjon skal gis - både til barn og foreldre - og om evt et kriseteam skal kontaktes.

Anonymous poster hash: ca208...813

Er det noe som skjer ofte eller?

Anonymous poster hash: 2c024...28a

Skrevet

I vår barnehage:

- Barnehagen stenges umiddelbart og foreldre blir kontaktet for å hente barna sine. Vi har en lang liste med rutiner ang. hvordan informasjon skal gis - både til barn og foreldre - og om evt et kriseteam skal kontaktes. Anonymous poster hash: ca208...813

Er det noe som skjer ofte eller?Anonymous poster hash: 2c024...28a

Alle barnehager har rutine på sånt, hendelser som dødsfall, skader, mistanke om omsorgssvikt, bevist omsorgssvikt osv. Alt fra små hendelser til store. I min barnehage har vi disse rutinene i en kriseperm, der står det punktliste på hva som skal gjøres og hvem som skal gjøre hva.

Anonymous poster hash: 27bf7...a3b

Skrevet

I vår barnehage:

- Barnehagen stenges umiddelbart og foreldre blir kontaktet for å hente barna sine. Vi har en lang liste med rutiner ang. hvordan informasjon skal gis - både til barn og foreldre - og om evt et kriseteam skal kontaktes. Anonymous poster hash: ca208...813

Er det noe som skjer ofte eller?Anonymous poster hash: 2c024...28a

Alle barnehager har rutine på sånt, hendelser som dødsfall, skader, mistanke om omsorgssvikt, bevist omsorgssvikt osv. Alt fra små hendelser til store. I min barnehage har vi disse rutinene i en kriseperm, der står det punktliste på hva som skal gjøres og hvem som skal gjøre hva.

Anonymous poster hash: 27bf7...a3b

Samme har vi. Det skal alle bhg ha

Anonymous poster hash: 83487...ff0

Skrevet

Det er rutiner på alt sånt. Husker ikke i detalj, men vet vi i styret blir innkalt i forhold til informsjon og varsling av andre foreldre ved dødsfall. Det er også rutiner dersom et dør utenom bhg tiden i forhold til varsling av ansatte/ andre foreldre

Anonymous poster hash: a09f8...f66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...