Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #1 Skrevet 30. oktober 2014 Termometeret viser 23 grader, jeg sitter med ullsokker og ullgenser og fryser, for det føles ut som det er maks 14 grader her inne! Jeg er kald på nesa også! Satt nylig på gulvet sammen med barnet mitt og lekte og der kjente jeg det trakk noe forferdelig kaldt! Gulvvarmen er på og varmeovnen er på fullt, men allikevel er det like forbaska kaldt! Og enda er det ikke minusgrader ute, hvordan skal vinteren bli????? Vi leier, så dette blir nok ikke lett å ordne opp i.... Anonymous poster hash: aea90...337
Elsker livet Skrevet 30. oktober 2014 #2 Skrevet 30. oktober 2014 Er det gammelt? Har du lukket eventuelle ventiler?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #3 Skrevet 30. oktober 2014 Alt er lukket så mye det går an. Huset er ikke gammelt, men det er sokkel leilighet, altså mye mur. Det er akkurat satt inn nye vinduer, men de gamle syntes jeg var MYE bedre, for de trakk det ikke fra... Det er også satt inn nye ventilasjonsluker, som ikke går å lukke helt igjen. Fikk bare beskjed om at det var slik det skulle være, for alle hus trenger konstant lufting... Anonymous poster hash: aea90...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå