Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #1 Skrevet 30. oktober 2014 Babyen ligger veldig langt nede i magen. Pleier de ikke å krype oppover? Under puppene mine går magen rett ut, hvorfor er magen så stor der oppe når babyen ligger nesten helt nede ved skrittet? Anonymous poster hash: 0489b...779
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #2 Skrevet 30. oktober 2014 Innvoller blir presset oppover Anonymous poster hash: 647f8...926
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #3 Skrevet 30. oktober 2014 Tarmene, magesekken ol ligger over livmora så presses opp når magen din vokser. Se litt ned på denne siden, da ser du ca hvordan det ser ut inni deg nå http://www.babyverden.no/Gravid/Uke-for-uke/28-uker/ Anonymous poster hash: 441cd...759
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå