Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #1 Skrevet 30. oktober 2014 Til barn på 1.5år? Har tidligere brukt vanlig dress med strikka ullklær under, er det egentlig nødvendig med vinterdress? Er veldig usikker i grunnen.... Vi bur på vestlandet og det værste her er den sure vinden og regnet/slapset Har sett litt på dresser og lurer på om noen har erfaring med mikk-line, molo, ticket (det er ikkje plagsomt med fuskpelskanten rundt hetta?) Skulle igrunn hatt dress til aktiv 5 åring også... Hjelp meg!! Anonymous poster hash: a36d8...6a8
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #2 Skrevet 30. oktober 2014 Og skulle hatt 2 delt sett ti 2.klassingen Hi Anonymous poster hash: a36d8...6a8
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #3 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg har brukt dress fra Troll med avtagbar for til gutten når han var liten, gikk deretter over til P.O.P. med avtagbar for når han var omtrent 3 år (kune fordi det var lettere å finne der jeg bor). Begge var akkurat passe for bergensk vinter, for man kunne justere hvor mye man hadde under etter gradstokken. Polarn dressen brukte jeg ikke med fleeceforet men med ullfleece under. Var det slikkelkg kaldt, hadde vi et lag ull ekstra under foret. Brukte samme dress hele året, og hadde fjorårets dress hjemme som reserve, såd et hele ble ikke for dyrt i lengden. Vet ikke om noen av de er "best", men det fungerte godt for oss, tørt og varmt hele året. Også tålte de godt å bli vasket, viktig når alt blir fullt av gjørme ila en uke i bhg. Anonymous poster hash: 398d0...fc1
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #4 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg ville ha gått for en dress med høy vannsøyle, god isolasjon og slitestyrke. Årets test sier didriksons og reflex er best ift til disse kriteriene så da ville jeg ha sjekket ut dem. Holder en knapp på reflex mtp passform til de minste. Didriksons får du også i todelt. Anonymous poster hash: 6c2ee...dd5
❤lille stjerne❤ Skrevet 30. oktober 2014 #6 Skrevet 30. oktober 2014 Hatt et par mikk-line og de har vært bra. Synes reima er gode til de små fordi de er lette. Troll er supert til de større barna fordi de er slitesterke.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #7 Skrevet 30. oktober 2014 Til den minste er bevegelighet, varme og vanntetthet, viktigst, slitestyrke er ikke så viktig enda for en unge på 1,5 år sliter ikke så mye på tøyet. Vi har vært veldig fornøyd med Reflex og Wheat til de minste. Wheat er desidert best å ha på seg, veldig myk og god i stoffet selv om den er helt vanntett. http://www.boozt.com/no/no/wheat/snowsuit-fur_8995871/8995877?navId=60689&group=brandwall Min 5-åring har fått Didrikson i år. Hun så den selv da vi var på Barnas Hus pga noe annet og elsket den lille fargen, hun hadde aldri hatt lilla dress før og ønsket seg den så veldig Vi kjøpte den vi da, også så vi etterpå at den fikk best i test så regner med det blir bra. Du får den i mange forskjellige farger... http://www.klikk.no/foreldre/article929139.ece 2.klassingen min har en hel dress fra Stormberg, hun synes det er best når det er snø ute. Den var satt ned fra 998,- til 298,- i fjor og passer enda. Veldig fornøyd med den. Hun har også en vinterjakke fra Reima og en vinterbukse fra fra Skogstad som hun bruker sammen når hun ikke vil ha dressen. Anonymous poster hash: f3660...311
Appelsinpiken Skrevet 30. oktober 2014 #8 Skrevet 30. oktober 2014 Vi bruke reimatec på de minste. Supert at de er ekstra isolert i baken siden de sitter en del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå