Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #1 Skrevet 30. oktober 2014 Har dere begynt? Østlandet idag, 0 grader, men blir nok noen varmegrader utover dagen. Skal på tur og er i tvil om jeg skal putte i posen.. Han er 9 mnd forresten. Anonymous poster hash: 69bb1...386
scarecrow2011 Skrevet 30. oktober 2014 #2 Skrevet 30. oktober 2014 Ja. Her sluddet det i går og blåste surt. Regulerer klær under.
ØYNE Skrevet 30. oktober 2014 #3 Skrevet 30. oktober 2014 Har brukt den lenge allerede, selv om det er plussgrader her. Men, alltid sur vind..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå