Gå til innhold

Regning fra rørlege

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en rørlege her om dagen som tok av vaskekummen på vaskerommet og satte på ny innebygd vaskekumm. Han var her i området og sa han kunne komme innom, og han var her i ca.30 min. Regningen er på 1200,-, fra han kjørte fra bedriften til han kom til meg og gjorde jobben. Er det riktig?

Anonymous poster hash: a86fa...3fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det var inkludert ny kum, så er det veldig billig. Om det er uten, så er det antagelig riktig. Håndverkere som snekkere, elektrikere og rørleggere har ganske stive timepriser, kjøretillegg, materialer osv. Har du ikke fått en spesifisert regning som viser hva du betaler for?

Skrevet

Om det var inkludert ny kum, så er det veldig billig. Om det er uten, så er det antagelig riktig. Håndverkere som snekkere, elektrikere og rørleggere har ganske stive timepriser, kjøretillegg, materialer osv. Har du ikke fått en spesifisert regning som viser hva du betaler for?

Jeg kjøpte kummen selv, han bare byttet. Har ikke fått regning, men ringte inn for å spørre.

Skrevet

RørLEGE?!?! Virkelig?!

Anonymous poster hash: 35f57...c82

Skrevet

Virker som de gjør som de vil. Jgg skulle få montert en dusj. Da de endelig kom hadde de med seg feil dusj. Tror du ikke de ville ha betalt for kjøring frem og tilbake etter riktig dusj.

Anonymous poster hash: c98db...6b0
Skrevet

RørLEGE?!?! Virkelig?!Anonymous poster hash: 35f57...c82

Hva? Herlighet.

Skrevet

Virker som de gjør som de vil. Jgg skulle få montert en dusj. Da de endelig kom hadde de med seg feil dusj. Tror du ikke de ville ha betalt for kjøring frem og tilbake etter riktig dusj. Anonymous poster hash: c98db...6b0

Jøss. De tar seg godt betalt.

Skrevet

Hørtes ut som en riktig pris. 

Skrevet

Hva slags lege er rørlege? Gynekolog? :D :D Håper alt var i orden med rørene dine :D

Skrevet

Syns ikke det hørtes så mye ut. Her kostet rørleggeren 900kr for å skru på en dings på røret. Han var her i 5min. Nestgang skal jeg prøve å skru selv. Det var rett ved stoppekrana så torde ikke, men det tørr jeg nestegang.

Anonymous poster hash: ac9b2...e38

Skrevet

Hva slags lege er rørlege? Gynekolog? :D :D Håper alt var i orden med rørene dine :D

Herregud, her skal man provosere til absolutt alt, til og med skrivemåten.

Men å svare på det Hi egentlig spør om, det gidder dere ikke men å le, jada!

Hi, jeg synes ikke at det var dyrt.

Skrevet

Høres riktig ut. Glad jeg er gift med en så vi slipper de utgiftene :P

Anonymous poster hash: 7a6cf...18f

Skrevet

Hva slags lege er rørlege? Gynekolog? :D :biggrin: Håper alt var i orden med rørene dine :D

Det er greit å påpeke overfor et voksent menneske at det ikke skrives rørlege. Slik at hun ikke kommer i pinlige situasjoner senere.

Skrevet

Hva slags lege er rørlege? Gynekolog? :D :biggrin: Håper alt var i orden med rørene dine :D

Det er greit å påpeke overfor et voksent menneske at det ikke skrives rørlege. Slik at hun ikke kommer i pinlige situasjoner senere.

Det er ikke det viktigste i livet da. Oh my God!!

Skrevet

RørLEGE?!?! Virkelig?!Anonymous poster hash: 35f57...c82

Hva? Herlighet.

Det heter rørlegger

Anonymous poster hash: 35f57...c82

Skrevet

Hehe :P Jeg tenkte først på en som utførte koloskopi.... :P

Anonymous poster hash: 4182d...29d

Skrevet

Syntes ikke det hørtes galt ut. 600kr timen + mva, og han måne hvertfall få fakturere 1 time for jobben. Håndverkere fakturere pr halvtime ikke pr minutt. Så tiden han var hos deg (og kanskje han var 40min?) og kjøring. Samt når det er så liten jobb så går det også litt tid til fakturering.

Dette hørtes helt innenfor i mine ører.

Anonymous poster hash: 47763...90b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...