moota m storebror&lillebror Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg er glad for at jeg ikke har brukt masse energi på å få naboene til å tro at jeg er normal Har slitt med valpen som har løs mage og er på nippet til å ringe dyrlegen. Så idag er jeg ute med valpen kl.21 og det er helt mørkt i hagen. Valpen driter og jeg på med lommelykta på mobilen og sjekker ja ståa.. Dritten er fast og fin og jeg tar en aldri så liten seiersdans bak i hagen over dritten til valpen. Klemmer og koser og roser og begynner nesten å gråte for jeg håper valpen har det bedre. Jeg gjentar prosessen kl.23.. Så jeg krysser fingre og tær for at dritten er elsk imorgen også Stakkar valp har levd på ris og fiskeboller og medisiner hele uka..
bIomstre Skrevet 30. oktober 2014 #2 Skrevet 30. oktober 2014 Å så bra at den er på bedringens vei! Og hvis naboen tror du er gal, så er du anntagelig det... (eller de har ikke barn/dyr, og skjønner ikke gleden over dritt)
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2014 Ja i natt var jeg mer ute med driting enn jeg var i senga.. Så det er tydelig at magen fungerer. Det er ikke noe gale med dritten heller. Utenom at den plent skal ut om natta 😠 Å jeg er så jæ... lei å stå opp hver time om natta at jeg vil spy!! Hvorfor virker ikke valpen vår???? 😣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå