Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Det er ikke alle som ønsker oppmerksomhet, idol osv for sitt sangtalent. Deriblant meg. Ikke noe jeg ønsker å dele med noen egentlig men synger selvsagt sammen og for mine barn. Knapt noen vet at jeg spiller litt piano. Etter en barnekor øvelse i kirken ble jeg og min datter igjen for å rydde osv siden vi likevel ventet på skyss. Trodde vi var sist for kvelden og satte oss ned v pianoet. En av mine yndlingssanger heter only hope og vi koste oss virkelig der vi satt, min datter og jeg. Plutselig var d mange folk i kirken, d skulle visst være møte der ang flere konserter osv. Har fått flere Tlf i kveld om jeg har lyst å være m osv. Har sagt at d ønsker jeg virkelig ikke men folk gir seg ikke. Veldig ubehagelig Dette var ikke noe jeg ønsket å dele.. Anonymous poster hash: e9956...623
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Velkommen til Norge - her har vi problemer som virkelig ikke er problemer. Anonymous poster hash: 8ba96...1ec
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Haha...som småtroll, rompetroll og tenåringstroll sier: LOL! Anonymous poster hash: 29fa6...ec6
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Se om du greier å se at det bare er godt ment. De mener at du har en evne til å spre glede og gode følelser til andre, og det er det de ønsker skal gjøres. Det er et kompliment. Har man først fått en slik gave så kan det jo være flott å dele den med andre. Men tror du må si veldig klart fra hvis folk skal slutte å spørre når de først har "oppdaget" deg. En venninne av meg er litt slik som deg. Hun tar på seg noen få ting, men bare slike oppdrag hvor hun selv også har glede av det, musikk hun kan velge, ting hun støtter osv. Det har gått seg til med henne, nå respekteres et nei, og et ja jubles for. Hun er også en "godt bevart hemmelighet" for de fleste. Anonymous poster hash: 7d62b...1eb
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Ta det som et komplement!! Ikke mye å bekymre seg for Anonymous poster hash: 22ca0...5d1
MammantilNurket Skrevet 29. oktober 2014 #6 Skrevet 29. oktober 2014 Noen ganger hender det at vi blir spurt om ting vi ikke har lyst til. Da kan vi si "nei". Det er greit.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #7 Skrevet 29. oktober 2014 Du har ikke mange problemer i livet skjønner jeg. Anonymous poster hash: 7affe...21e
håperpåvinterbarn Skrevet 30. oktober 2014 #8 Skrevet 30. oktober 2014 Vil også mene det er en enkel løsning på dette problemet. Ett ord er nok: Nei. Det tar i tillegg utrolig kort tid å uttale, og vips er hele saken ute av verden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå