Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Har flyttet til nytt nabolag (og ny by), og har ingen aning om barna går Halloween her. Jeg har foreløpig bare en baby, så har ikke noe forhold til denne skikken selv. Hvordan i huleste skal jeg vite om det kommer noen barn på døra, og hvor mye godteri bør jeg ha klart? Vi pleier ikke å ha godteri liggende i hus, men vil jo ikke være kjip dersom det kommer noen barn. Jeg vurdere å kjøpe inn godteri i morgen, men gidder liksom ikke bruke altfor mye penger på dette når jeg ikke engang vet om det kommer noen. Jeg må innrømme at jeg synes det er rimelig spesielt at foreldre sender barna sine på dører hvor det ikke på forhånd er avtalt at det er greit at de kommer, men jeg har skjønt at ikke alle tenker som meg og vil liksom ikke skuffe små barn som eventuelt kommer hit. Anonymous poster hash: dfee9...6a4
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Kjøp noe som du liker selv og gjem det til lørdag om det ikke kommer noen Akkurat mengde vet jeg ikke...her vi bor kommer det max 10-12, men vi bor på bygda. Anonymous poster hash: 5f0e8...204
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Hvis du vil de skal komme, har du på utelys eller ei lykt. Vil du ikke at de kommer, har du ikke på lys eller lykt. Så enkelt:-) Anonymous poster hash: 7df25...c75
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Du bør iallefall sjekke om hvilke allergier eller sykdommer barna i nabolaget lider av, slik at du får gitt dem riktig godteri. Anonymous poster hash: 6cb6d...206
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #5 Skrevet 30. oktober 2014 Du bør iallefall sjekke om hvilke allergier eller sykdommer barna i nabolaget lider av, slik at du får gitt dem riktig godteri. Anonymous poster hash: 6cb6d...206 Hehe, seriøøst? Anonymous poster hash: b1c4f...3f4
sug lut Skrevet 30. oktober 2014 #6 Skrevet 30. oktober 2014 Du bør iallefall sjekke om hvilke allergier eller sykdommer barna i nabolaget lider av, slik at du får gitt dem riktig godteri. Anonymous poster hash: 6cb6d...206 Hehe, seriøøst? Anonymous poster hash: b1c4f...3f4 Hahahhahaha, nei. Men det var et utrolig morsomt innspill, anonym 206. En tur på Nille, noen sånne "nett" med innpakka småsjokolader, og vips er du klar.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #7 Skrevet 30. oktober 2014 Hi, jeg er også nyinnflyttet og aner ikke om det kommer noen barn på døren men jeg har kjøpt en del godteri, og kjøper noen idag også. Om det ikke kommer noen, gir alt til mine nieser Anonymous poster hash: 2a313...c99
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #8 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg ville kjøpt et par poser med snop, på Nille og Europris har de poser med f.eks karameller, kjærligheter på pinne, småsjokolader e.l. Du trenger ikke pynte med gresskar på trappa for å invitere folk, men jeg hadde hatt utelyset på og om det kom barn ville jeg smilt og snakket med dem. Jeg ville sagt at det var hyggelig å se dem, at jeg jo var ny i nabolaget og ikke visste om det var vanlig å gå halloween her så jeg har ikke så mye snop men en liten karamell til hver har jeg ihvertfall, og ønsket de god tur videre. Anonymous poster hash: 52dd2...de4
Elsker livet Skrevet 30. oktober 2014 #9 Skrevet 30. oktober 2014 Du kan kjøpe inn litt du liker selv, og resten kan du spare til julebukk/nyttårsbukk eller hva det kalles der du bor.
Giss Skrevet 30. oktober 2014 #10 Skrevet 30. oktober 2014 Slå av utelyset, da får du omtrent ingen på døren. Ha en enkelt pose med noe liggende om det likevell skulle komme noen.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #11 Skrevet 31. oktober 2014 Oppdstering: Jed dro og handlet inn godteri på Europris. Det var jo skambillig, så jeg fikk ganske mye for litt over en hundrelapp. Og til dere som nå lurer: Alt var innpakket;) Men jeg har kun hatt en gjeng med fire unger på døren, så merker nesten ikke på godteribøtta at vi har hatt besøk. Jeg får vel gjøre et unntak og unne meg litt godteri i helga:p HI Anonymous poster hash: dfee9...6a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå