Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Vi har bare vært sammen en kort stund, så jeg ønsker ikke å kjøpe noe som er alt for dyrt, men som kan vise han at jeg setter pris på han og er veldig glad i han. Han er bare 23 men veldig voksen av seg, noen som har noe tips? Anonymous poster hash: 2decf...08f
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Min ønsker seg den nye ulvang strikkegenseren, eller jakke er det vel egentlig siden glidelåsen går hele veien på den nye modellen. Men tror den koster rundt 800 kr så det er kanskje litt mye? Anonymous poster hash: a922f...0f7
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Min ønsker seg den nye ulvang strikkegenseren, eller jakke er det vel egentlig siden glidelåsen går hele veien på den nye modellen. Men tror den koster rundt 800 kr så det er kanskje litt mye? Anonymous poster hash: a922f...0f7 Nja, det var kanskje litt i overkandt mye : ) Anonymous poster hash: 2decf...08f
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Parfyme er jo alltids en klassiker Ellers så kan du jo kjøpe en ting til hans hobby, evt en lidenskap han har. Anonymous poster hash: 6fcde...8d7
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Parfyme er jo alltids en klassiker Ellers så kan du jo kjøpe en ting til hans hobby, evt en lidenskap han har. Anonymous poster hash: 6fcde...8d7 Han elsker å skru på biler og har verksted : ) Anonymous poster hash: 2decf...08f
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #6 Skrevet 29. oktober 2014 Da tenker jeg at en gearspak fra momo må være midt i blinken! Anonymous poster hash: 60a6a...1d9
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #7 Skrevet 30. oktober 2014 Min ønsker seg den nye ulvang strikkegenseren, eller jakke er det vel egentlig siden glidelåsen går hele veien på den nye modellen. Men tror den koster rundt 800 kr så det er kanskje litt mye? Anonymous poster hash: a922f...0f7 Om han ønsker seg den og du har mulighet til å bruke 800 kr så hadde jeg kjøpt den :-) viktigere å gi noe han blir glad for enn å holde på budsjettet til punkt og prikke? Anonymous poster hash: 30dfb...35b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå