Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Hva er forskjell på "hus oppført ihht vår leveransebeskrivelse" og "hus levert som byggesett ihht vår leveransebeskrivelse"? Er det ferdig bygget hus mot at man må bygge selv? Anonymous poster hash: 5c5ca...ea9
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Oppsatt hus er et hus ferdig oppsatt, men sannsynligvis uten graving, grunnmur, støpt plate ++. Byggesett er vel råbygget bare. En tommelfingerregel er katalogpris *2. Anonymous poster hash: 5c2de...73f
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Oppsatt hus er et hus ferdig oppsatt, men sannsynligvis uten graving, grunnmur, støpt plate ++. Byggesett er vel råbygget bare. En tommelfingerregel er katalogpris *2. Anonymous poster hash: 5c2de...73f Men her er to priser, en på første setningen jeg skrev og en på andre. Har fått høre fra flere husbyggere at man skal ta huspris + 1,5 mill (til grunnarbeid etc.) + tomt. Men hvilken av prisene skal jeg forholde meg til? hi Anonymous poster hash: 5c5ca...ea9
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Med og uten tømrer / fagarbeid regner jeg med Hør med de Anonymous poster hash: 06430...b52
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Tipper det er råbygg pluss 1,5 mill da. Et eksempel: Vårt hus ferdig satt opp kostet 1,9 mill. Totalpris ble 3,8 mill. Anonymous poster hash: 5c2de...73f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå