Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg har operert i ansiktet. Går med plaster over store deler av halve ansiktet. Slik har jeg hatt det noen dager. Jeg må gå sånn i nesten to uker. I dag etter noen dager hvor jeg bare har hvert hjemme ville jeg ut å unne meg litt ekstra med nye klær. Dro på senteret. Kom inn i flere butikker og folk så rart på meg og gikk. Fikk høre av to jenter som pratet hvor den ene sier ser ut som hun har tatt skjønnhetsoperasjon, bare synd hun ikke tok hele ansiktet. Jeg ble utrolig lei meg og gikk bare unna de. Hvorfor kan ikke folk holde kjeft om de ikke har noe koselig å si. Anonymous poster hash: d60ba...dcb
mamma_bergen Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Noen folk blir "rar" i sånne settinger, det sier noe om dem ikke noe om deg Jeg opererte ankelen for noen år siden, gikk med gips i 3 mnd og skulle ikke belaste foten i det hele tatt. En dag var jeg og min mor på senteret og jeg ble sliten og lei, og vi lånte derfor en rullestol på senteret. Jeg var innom en butikk og kjøpte et bilde. Damen i kassen så ikke på meg i det hele tatt og henvendte seg konsekvent til min mor..Og det bare pga en ankel..Folk er rare..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Tenk deg hvordan det er å gå slik hele livet. Folk kan være fæle og ubetenksomme. Jeg tenker at mange mangler både sosiale antenner og manglende evne til å sette seg inn i andres situasjon. Anonymous poster hash: 0816d...707
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå