Gå til innhold

Er alle barna invitert til Halloweenfest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her vi bor er det ikke noe organisert så alle våre tre har invitert en venn hver. Så lager vi pizza og de går ut sammen i feltet. Koselig.

Anonymous poster hash: ea141...8c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snupp har blitt invitert på halloweenfest i morgen. Skal gå med en venninne nå i kveld.

Anonymous poster hash: edd5f...ed9
Skrevet

Mi går skole og er ikke invitert noen plass. Jeg har prøvd å få innpass til henne, men... Ingen som har plass til en til...

Så nå at en av de samme damene som jeg spurte om datteren min kunne komme til/de komme hit skal ha stor Halloween fest. I tillegg har hun lagt ut en link med det at mange barn føler seg utenfor i disse tider (fra UNICEF) og sagt at hun har plass til 1-2 personer til, hvis man sender henne privat melding.

Tenkte visst slik i går, men ikke på onsdag ... Jeg synes det blir for flaut å spørre igjen :( og nå har vi heller ingen kostyme siden vi ikke skulle feire..

Men har kjøpt inn litt snop da!:) skal slukke lysene ute og barikere oss inne ;)

Anonymous poster hash: d2c2c...816

Skrevet

#28 Jeg blir så sin når slikt skjer.....grr...jeg raser. Men vi var i samme situasjonen selv. Så om det skjer noe i klassen, vet vi det ikke...det var noen som skulle ha fest....

Men her har barnet fortsatt kontakt med barnehagevenner, selv om de er på andre skoler så vi slår oss sammen og....vi invieterer med andre om de de ikke har spesielle planer. Det er ikke snakk om fest, men å gå knask eller knep.

Vi møtes litt i forkant og får på kostymer sammen, så kjører vi til ett nabolag vi vet det bor mange barnefamilier. I gaten her er det ingen.

Anonymous poster hash: b6347...046

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...