Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Her i gata har vi bare samlet barna (seks stykk) og gått rundt sammen de to siste årene. Jeg tenkte at det ble samme greia i år. Men i år er de skolebarn og alle de andre barna i gata er blitt invitert bort. De går i tre forskjellige klasser og har ikke spurt om de er invitert til samme sted eller forskjellige. Men gutten min er ikke blitt invitert noe sted så nå må han jeg og lillesøster gå alene i gata. Er det skikkelig kjipt? Skal alle andre barn på fest før de går? Anonymous poster hash: 81937...cdd
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Her har vi invitert klassekamerater så begge har noen å gå med. Spiser litt her før de går en runde i nabolaget. Mange som ringer på dører her, ser mange går feks to og to. Har han ikke en kamarat du kunne bedt feks? Ellers blir det helt sikkert koselig å gå med dere. Anonymous poster hash: e7481...6b0
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Hos oss er det ingen som går rundt på Halloween. Det er bare fest, som alle er invitert til. En for store og en for små.. Jeg ville hørt med noen fra klassen, i din situasjon.. Anonymous poster hash: 90949...0cb
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Men jeg føler det er litt sent å spørre folk i klassen. Han gikk i en bhg langt unna så han kjente ingen på skolen utenom de i gata da han begynte på skolen. Tror de fleste er invitert til gamle bhg-venner. Vi har dessverre ikke mye kontakt med hans bhg venner da de bor langt unna HI Anonymous poster hash: 81937...cdd
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Akkurat samme situasjon her. Tror jeg bare går rundt sammen med dem selv jeg, evt spør noen som ikke er i "gjenger" om de vil være med oss. Tar det ikke så tungt, og jeg tror ikke ungene tenker over det heller. Det er godteriet som er i fokus den dagen;-) Anonymous poster hash: d48fc...236
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #6 Skrevet 29. oktober 2014 Her er det mange som går bare med søsken, så det ville ikke virket noe rart her. Kanskje treffer dere noen på veien som dere går litt sammen med? Vi skal på halloween-fest for første gang i år, har tidligere bare gått en runde og barna har vært fornøyd med det. Anonymous poster hash: bc185...7d2
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #7 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg aner ikke om de arrangeres noe blant klassevennene her. Mine barn skal bare gå sammen de to. Men når jeg tenker meg om så går mine barn på en kristen skole, så det er kanskje derfor det ikke arrangeres noe Halloweenfest Anonymous poster hash: b19a2...763
geitemarken Skrevet 29. oktober 2014 #8 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg sendte en mld rundt til de i klassen. Mange feirer ikke i det hele tatt, noen. hadde allerede planer og noen ble kjempe glad for at vi spurte. Kjente jeg gruer litt til den meldingen da det enda er såpass "kontroverielt" å feire Halloween. Til neste år skal vi ha fest, hadde bare ikke tid i år
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #9 Skrevet 29. oktober 2014 Takk for svar Da går vi bare oss tre i år og så skal jeg være litt mer på hugget neste år. Da er vi forhåpentligvis litt bedre kjent med både store og små på skolen. Anonymous poster hash: 81937...cdd
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #10 Skrevet 29. oktober 2014 Kullet til barnet mitt er rundt 70 på skolen - og jeg vil tippe at max 20 av dem er på en eller annen halloweenfest, de andre bare går rundt med søsken og/eller venner. Anonymous poster hash: e523f...e23
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #11 Skrevet 29. oktober 2014 Her går mine 2 barn sammen med 3 andre barn i år. Jeg har invitert de til oss, så går vi voksne med dem. Koselig og enkel måte å gjøre det på Anonymous poster hash: 4cf0c...e54
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #12 Skrevet 29. oktober 2014 Her er begge to som skal være her denne uken bedt på fest. Hun ene skal, til en gutt i klassen. Der er det invitert noen få i klassen, de som bor nært hverandre. Det syns jeg igrunn var veldig hyggelig, for uansett så hadde de gått til de samme husene. Og ikke minst så kommer hun sammen med litt andre enn hun pleier. Hun pleier ikke være veldig mye med disse, så litt overrasket over at hun ville. Hun andre har lagt planere med ei veninne, nå er det ei veninne til som skal være med de. De skal innom til naboen til veninna som har fest, men de skal være litt hos veninna og litt her. Hun er vist invitert på fest til ei i klassen, fikk jeg akkurat høre. Hysteriske rop fra rommet akkurat, viktig at jeg måtte gi beskjed (lappen ligger vist i sekken enda, så ikke rart jeg ikke ante noe) Dette hadde hun ikke lyst til, hun ville ha en kosedag med noen få. Vi har også to unger som bor her en uke av gangen, de pleier alltid å havne her på halloween. De har aldri noen planer, men det ender alltid med at halve nabolaget sitter på gulvet i stua og studerer hva de har fått. Så blir ikke overrasket om stua er full når jeg kommer hjem fra jobb. Anonymous poster hash: 8bd3f...c9a
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #13 Skrevet 30. oktober 2014 Vi har som i fjor tenkt til å ha halloweenfest etter de har gått. Vi inviterer aldri noen med barnet vår sprer ordet i gata når de er ute. Da kommer de som har lyst vi har Vært alt fra 6-20 barn her. Hender det kommer noen foreldre også for å slå av en prat. Dvs ingen blir holdt utenfor. Alle er velkomne da steker jeg pizza ettersom hvor mange vi blir. Ungene deler godteri,danser og styrer opplegget selv. Anonymous poster hash: ba585...14a
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. oktober 2014 #14 Skrevet 30. oktober 2014 Hele klassen, minus 3 stk, er invitert på fest hos ei annen ei. De spiser mat, godis og koser seg. Min datter er ikke bedt. De bor visstnok på feil side av veien
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #15 Skrevet 30. oktober 2014 Hele klassen, minus 3 stk, er invitert på fest hos ei annen ei. De spiser mat, godis og koser seg. Min datter er ikke bedt. De bor visstnok på feil side av veien Så utrolig stygg måte å gjøre det på!! Her blir det 5 fra klassen som skal spise her før jeg går ut sammen med dem. Vil flere være med inn etterpå får de gjerne det. Anonymous poster hash: e5d42...f23
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #16 Skrevet 30. oktober 2014 Hele klassen, minus 3 stk, er invitert på fest hos ei annen ei. De spiser mat, godis og koser seg. Min datter er ikke bedt. De bor visstnok på feil side av veien Ser jo nå i en annen tråd at du nekter barna gå Halloween. Så kanskje ikke så rart at de ikke er invitert da! Anonymous poster hash: e5d42...f23
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #17 Skrevet 30. oktober 2014 Hele klassen, minus 3 stk, er invitert på fest hos ei annen ei. De spiser mat, godis og koser seg. Min datter er ikke bedt. De bor visstnok på feil side av veien Du har kanskje skyld i at hun blir holdt utenfor fellesskapet selv??? Anonymous poster hash: 00dae...7cb
nasse nøffen Skrevet 30. oktober 2014 #18 Skrevet 30. oktober 2014 Hele klassen, minus 3 stk, er invitert på fest hos ei annen ei. De spiser mat, godis og koser seg. Min datter er ikke bedt. De bor visstnok på feil side av veien Du har kanskje skyld i at hun blir holdt utenfor fellesskapet selv??? Anonymous poster hash: 00dae...7cb hahahahha, ble rent festlig det der jo....
Iiiiik Skrevet 30. oktober 2014 #19 Skrevet 30. oktober 2014 Mine to yngste har bedt dem som bor i nærheten til en "fest" før de går ut. Det blir 12 unger hjemme. De hadde noen ønsker selv om hvem som skulle bli bedt, men jeg har holdt på at det er barna i nabolaget. Dermed kommer det noen de ikke er så mye sammen med og det er noen de er mye sammen med som ikke er bedt. Kan ikke invitere hele klassen for begge to, det har vi ikke plass til.
Giss Skrevet 30. oktober 2014 #20 Skrevet 30. oktober 2014 Nå går min eldste i andre klasse og dette året er første gang hun og lillebror er invitert på halloweenfest. Det er naboen som har invitert, jeg har ikke hørt noe om at det er noen i klassen som holder noe større. Det er ikke så mange som går her vi bor.
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. oktober 2014 #21 Skrevet 30. oktober 2014 Hele klassen, minus 3 stk, er invitert på fest hos ei annen ei. De spiser mat, godis og koser seg. Min datter er ikke bedt. De bor visstnok på feil side av veien Du har kanskje skyld i at hun blir holdt utenfor fellesskapet selv??? Anonymous poster hash: 00dae...7cb hahahahha, ble rent festlig det der jo.... De går ikke Halloween. De er hjemme hos ei i klassen og koser seg. Ikke bare min datter som ikke blir bedt, men også 2 andre jenter og 1 gutt.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #22 Skrevet 30. oktober 2014 5-åringen skal på sin første halloweenfest til en venninne i barnehagen. Mammaen har invitert alle jentene på førskolegruppen på overnatting, så det blir spennende Eldstemann på 11 år skal gå med en kamerat i klassen Anonymous poster hash: 15324...619
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #23 Skrevet 30. oktober 2014 Hele klassen, minus 3 stk, er invitert på fest hos ei annen ei. De spiser mat, godis og koser seg. Min datter er ikke bedt. De bor visstnok på feil side av veien Du har kanskje skyld i at hun blir holdt utenfor fellesskapet selv??? Anonymous poster hash: 00dae...7cb hahahahha, ble rent festlig det der jo.... De går ikke Halloween. De er hjemme hos ei i klassen og koser seg. Ikke bare min datter som ikke blir bedt, men også 2 andre jenter og 1 gutt. De vet vel at dere ikke feirer og tror nok det inkluderer all feiring. Anonymous poster hash: e5d42...f23
Monica Skrevet 30. oktober 2014 #24 Skrevet 30. oktober 2014 Har ikke hørt om noen halloween fest i klassen til min sønn, han går i 2. klasse. Vet noen skal feire sammen, men da bare små grupper. Så her så inviterte vi da nabogutten, til å gå en liten runde i nabolaget, så blir det skummel tegnefilm, pizza og godteri.
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. oktober 2014 #25 Skrevet 31. oktober 2014 Hele klassen, minus 3 stk, er invitert på fest hos ei annen ei. De spiser mat, godis og koser seg. Min datter er ikke bedt. De bor visstnok på feil side av veien Du har kanskje skyld i at hun blir holdt utenfor fellesskapet selv??? Anonymous poster hash: 00dae...7cb hahahahha, ble rent festlig det der jo.... De går ikke Halloween. De er hjemme hos ei i klassen og koser seg. Ikke bare min datter som ikke blir bedt, men også 2 andre jenter og 1 gutt. De vet vel at dere ikke feirer og tror nok det inkluderer all feiring. Anonymous poster hash: e5d42...f23 Vi feirer halloween vi. Hvor tar du det fra at vi ikke gjør det? De andre som ikke er bedt da, fordi de bor på feil side av veien de og? De også feirer, de går tilogmed rundt på kvelden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå