Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Og i hvilket forbund? Selv er jeg i fagforbundet, men kommer til å bytte til Delta nå. Fagforbundet her oppfører seg som en gjeng meg fjortiser. Lite åpenhet, og lager bråk om tull mest for å markere seg er mitt inntrykk.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg er medlem i utdanningsforbundet. Vurderer i likhet med de fleste av mine kolleger å melde meg ut, da de jobber svært lite for min yrkessgruppe desverre Anonymous poster hash: 65ebe...12b
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg er i Fagforbundet, og de har gjort en utrolig god jobb for oss som havnet i "Fase 2" ved omorganiseringen i Bufetat. Forbundet gikk til sak, og Staten tapte. Veldig fornøyd med de. Anonymous poster hash: f8931...fec
Mandala Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Medlem av Fagforbundet, bytter til Delta nå.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Ja, Forskerforbundet. Anonymous poster hash: efe83...704
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #6 Skrevet 29. oktober 2014 Ja, selvfølgelig! Er i Utdanningsforbundet pr. dato, men vurderer overgang til Lektorlaget. Anonymous poster hash: 89d08...063
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #7 Skrevet 29. oktober 2014 Selvfølgelig ☺ Er styreleder i NTL. Anonymous poster hash: fadac...33a
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #8 Skrevet 29. oktober 2014 Ja. Parat Anonymous poster hash: 72b7f...c7b
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #9 Skrevet 29. oktober 2014 Medlem av Fagforbundet, bytter til Delta nå. hvorfor bytter du?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #11 Skrevet 29. oktober 2014 Delta, byttet fra Fagforbundet. Følte de bare stillte opp for venninner og kjente, på bekostning av andre medlemmer. Anonymous poster hash: fa272...2d7
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #12 Skrevet 29. oktober 2014 Ja. Kunne ikke falt meg inn å være snylter og gratispassasjer. Pluss at jeg vil ha fagforeninga i ryggen ved evt jobbkonflikt. Jeg er med i Akademikerforbundet, et forbund for høyskole og universitetsutdannede. Et forbund under Unio (og må ikke forveksles med Akademikerne). Er godt fornøyd. Passelig stort forbund, såpass lite at jeg ikke opplever å drukne i medlemsmassen. Anonymous poster hash: 3b602...ab7
Mandala Skrevet 29. oktober 2014 #13 Skrevet 29. oktober 2014 Medlem av Fagforbundet, bytter til Delta nå. hvorfor bytter du? Fordi en hyggelig og overtalende mann ringte meg? Neida. Jeg har derimot ikke vært særlig i kontakt med noen av forbundene. Det som derimot trekker opp er at Delta har undergrupper så du er med i en fagforening som er tilpasset akkurat ditt yrke. Og bittelitt at de har avtale med Gjensidige.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #14 Skrevet 29. oktober 2014 Ja selvfølgelig! Dere vet at det er dere som medlemer i Fagforbundet som bestemmer det meste? Om du er misfornøyd med leder møt opp på årsmøte og stem på en annen som leder! Er misfornøyd gjør noe med det! Anonymous poster hash: 0faf3...7f9
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #15 Skrevet 29. oktober 2014 Ja selvfølgelig! Dere vet at det er dere som medlemer i Fagforbundet som bestemmer det meste? Om du er misfornøyd med leder møt opp på årsmøte og stem på en annen som leder! Er misfornøyd gjør noe med det! Anonymous poster hash: 0faf3...7f9 Ja, jeg vet det, men her er det mer en enn en, det er hele den indre sirkel som er en klikk. Og det er ingen som står i kø og vil overta plassen heller. Selv har jeg heller ikke kapasitet til å ta meg av det nå. Så da blir det heller flukt over til Delta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå