Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Sikkert teit spørsmål.. Men,vi vil sove sammen nå jeg og mannen. Liker ikke lukke døra til småen.. Redd katten skal legge seg oppå fjeset. Mannen mener jeg er hysterisk. Er det kun når de er spedbarn det er fare? Tror ikke katten hadde gjort det.. Men klarer ikke slappe av Anonymous poster hash: 1e529...276
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Hvorfor ikke plassere kattens soveplass inne på et lukket rom? Anonymous poster hash: d6f51...667
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Vi kjøpte egen grinddør (Pet Gate heter den) som er høyere enn vanlig slik at katten ikke ble fristet til å hoppe over. Den hadde vi i døren til gutten når han flyttet på eget rom. Vi sov med åpen dør, var en liten avsats på knapt 1 m mellom vår dør og hans, som var lukket bare med grinden. Jeg kunne høre veldig godt når han var urolig, det var kort vei til han for å amme, og katten kunne ikke komme inn, samtidig slm han fikk sove med oss. Vi kunne helt sikkert stengt han i etasjen under der vi hadde stuer og kjøkken, men han hadde sovet med oss i 15 år og det føltes veldig feil og utvise han når han var gammel og syk som han var. Anonymous poster hash: 718f5...e44
soleia Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Kor gamalt er barnet? Vi brukte trappegrind for at katten ikkje skulle komme opp i "soveetasjen" då ungane var små. Det finnes grinder som ein kan setje i døråpningar og.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Hvorfor i alle dager skulle den legge seg på ansiktet?? Anonymous poster hash: c6398...c32
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #6 Skrevet 29. oktober 2014 Kor gamalt er barnet? Vi brukte trappegrind for at katten ikkje skulle komme opp i "soveetasjen" då ungane var små. Det finnes grinder som ein kan setje i døråpningar og. En vanlig grind holder vel ikke en katt ute. Min katt hoppper opp i badevinduet som er minst 1,5 meter høyt Anonymous poster hash: 16119...d72
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #7 Skrevet 29. oktober 2014 Hvorfor i alle dager skulle den legge seg på ansiktet?? Anonymous poster hash: c6398...c32 Det er varmest der, og det blir et høyt punkt, noe mange katter liker. Vi har 3 katter, og vi lukker døren inn til den lille, mens vi har babycall på. Jeg er livredd for å ikke høre han om han våkner, men dette funker faktisk for oss. Anonymous poster hash: 911e0...94e
Januaris Skrevet 29. oktober 2014 #8 Skrevet 29. oktober 2014 Vi har også alltid hatt døren til barnerommet lukket og kattefritt. Men uten babycall. Det er en liten sprekk under døren, så jeg har aldri vært redd for å ikke høre han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå