Tillekrokodille Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Er helt blank på hva som er gode løpesko. Og gjerne noen som også ser fine ut uten å være klumpete. Tips?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Hvordan de ser ut, bryr jeg meg lite om. I hvert fall de som bare skal brukes til trening. Jeg elsker Asics sko, det er som å løpe på skyer. Men man må litt opp i pris da. Anonymous poster hash: 233a1...565
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 jeg liker Adidas Boost skoene Anonymous poster hash: 01921...3dc
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg er veldig fornøyd med NewBalance og Asics Anonymous poster hash: 0a325...496
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg er veldig fornøyd med NewBalance og Asics Anonymous poster hash: 0a325...496 Hvordan de ser ut er overhodet ikke viktig for meg når det gjelder løpesko. Det viktigste er at de er gode for mine føtter, utseende kommer i andre rekke, så da har jeg endt opp med ganske knallfargede sko Anonymous poster hash: 0a325...496
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #6 Skrevet 29. oktober 2014 Det kommer jo an på om du har brede føtter, smale føtter, høy vrist, plattfot, over/under eller normalpronasjon, bruke skoene til mengdertrening, intervall, skog og mark, tredemølle etc. etc. Gå i en sportsbutikk og spør en som kan det du, ikke spør her inne.... Anonymous poster hash: 182ec...59a
Berta_78 Skrevet 29. oktober 2014 #7 Skrevet 29. oktober 2014 Det kommer jo an på om du har brede føtter, smale føtter, høy vrist, plattfot, over/under eller normalpronasjon, bruke skoene til mengdertrening, intervall, skog og mark, tredemølle etc. etc. Gå i en sportsbutikk og spør en som kan det du, ikke spør her inne.... Anonymous poster hash: 182ec...59a Signerer denne veldig. Løpesko er superindividuelt.
frk Nilsen Skrevet 29. oktober 2014 #8 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg sverger til Asics gel Kayano 20 (gleder meg til 21 kommer, ei på jobben kjøpte i NY i høst) Men som flere sier her så er det ganske individuelt. Du kan ha en helt annen fot og tråkk enn meg så det er ikke sikkert denne modellen er passe for deg.
agent007 Skrevet 29. oktober 2014 #9 Skrevet 29. oktober 2014 Enig med #8 - Asics gel Kayano 20 er fantastiske. Jeg har to par av de og det er de beste jeg noensinne har hatt. Nå overpronerer jeg og da er de skoene knallgode for min fot. Knalltøffe farger kan du også få. 21 er forresten kommet, jeg så dem på G-Max
frk Nilsen Skrevet 29. oktober 2014 #10 Skrevet 29. oktober 2014 Enig med #8 - Asics gel Kayano 20 er fantastiske. Jeg har to par av de og det er de beste jeg noensinne har hatt. Nå overpronerer jeg og da er de skoene knallgode for min fot. Knalltøffe farger kan du også få. 21 er forresten kommet, jeg så dem på G-Max Da blir det en tur dit (har slitt ut et par rosa, og er over på de sorte nå)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #11 Skrevet 29. oktober 2014 Helt umulig spm. Så mange faktorer som spiller inn. Personlig har jeg 5 forskjellige favoritter, hver til sitt bruk. Akkurat nå: Nike Zoom Terra kiger 2, pga årstiden og hvor fantastisk det er å løpe i skogen. Anonymous poster hash: 215b5...a15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå