Gå til innhold

Beste og fineste løpesko?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt blank på hva som er gode løpesko. Og gjerne noen som også ser fine ut uten å være klumpete. Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan de ser ut, bryr jeg meg lite om. I hvert fall de som bare skal brukes til trening. Jeg elsker Asics sko, det er som å løpe på skyer. Men man må litt opp i pris da.



Anonymous poster hash: 233a1...565
Skrevet

jeg liker Adidas Boost skoene



Anonymous poster hash: 01921...3dc
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med NewBalance og Asics



Anonymous poster hash: 0a325...496
Skrevet

 

Jeg er veldig fornøyd med NewBalance og Asics

 

Anonymous poster hash: 0a325...496

 

Hvordan de ser ut er overhodet ikke viktig for meg når det gjelder løpesko. Det viktigste er at de er gode for mine føtter, utseende kommer i andre rekke, så da har jeg endt opp med ganske knallfargede sko

 

Anonymous poster hash: 0a325...496

Skrevet

Det kommer jo an på om du har brede føtter, smale føtter, høy vrist, plattfot, over/under eller normalpronasjon, bruke skoene til mengdertrening, intervall, skog og mark, tredemølle etc. etc. 

Gå i en sportsbutikk og spør en som kan det du, ikke spør her inne....



Anonymous poster hash: 182ec...59a
Skrevet

 

Det kommer jo an på om du har brede føtter, smale føtter, høy vrist, plattfot, over/under eller normalpronasjon, bruke skoene til mengdertrening, intervall, skog og mark, tredemølle etc. etc.

Gå i en sportsbutikk og spør en som kan det du, ikke spør her inne....

 

Anonymous poster hash: 182ec...59a

Signerer denne veldig. Løpesko er superindividuelt.

Skrevet

Jeg sverger til Asics gel Kayano 20 (gleder meg til 21 kommer, ei på jobben kjøpte i NY i høst) 

 

Men som flere sier her så er det ganske individuelt.

Du kan ha en helt annen fot og tråkk enn meg så det er ikke sikkert denne modellen er passe for deg. 

Skrevet

Enig med #8 - Asics gel Kayano 20 er fantastiske. Jeg har to par av de og det er de beste jeg noensinne har hatt. Nå overpronerer jeg og da er de skoene knallgode for min fot. Knalltøffe farger kan du også få. 21 er forresten kommet, jeg så dem på G-Max :)

Skrevet

Enig med #8 - Asics gel Kayano 20 er fantastiske. Jeg har to par av de og det er de beste jeg noensinne har hatt. Nå overpronerer jeg og da er de skoene knallgode for min fot. Knalltøffe farger kan du også få. 21 er forresten kommet, jeg så dem på G-Max :)

 

Da blir det en tur dit ;) (har slitt ut et par rosa, og er over på de sorte nå)

Skrevet

Helt umulig spm. Så mange faktorer som spiller inn. Personlig har jeg 5 forskjellige favoritter, hver til sitt bruk. Akkurat nå: Nike Zoom Terra kiger 2, pga årstiden og hvor fantastisk det er å løpe i skogen.

 

Anonymous poster hash: 215b5...a15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...