Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Har ei venninne som alltid drar alt så fryktelig langt! Som nå f.eks, nå et det halloween. Da begynner hun planleggingen en mnd før, og pynter hele huset, lager alskens halloweenmat, og handler inn nok pynt og godteri til halve Afrika! Så gjør hun det samme med jul, påske, fastelsven, you name it! Og for ikke å snakke om bursdager! Da er det virkelig galskap! Pinata, dekor, millioner ballonger, kaker og mat som ingen har sett liknende før. Hvorfor gjør hun det? Bekreftelse? Sette oss andre i dårlig lys? Anonymous poster hash: 93018...562
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Så hyggelig! Og gøy! Anonymous poster hash: f7884...286
MammantilNurket Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Kanskje hun synes at det er veldig gøy og hyggelig å stelle i stand? Det kan hende at hun liker å gjøre noe koselig for andre
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Hun liker vel å ordne med sånne ting da Jeg er likedan selv, elsker å planlegge fester og feiringer og kan planlegge lang tid i forveien for å kjøpe inn riktig pynt og sånt. Nå planlegger jeg dåp som skal være i februar ☺ synes det er veldig koselig! Jeg gjør det fordi jeg elsker å holde på med sånt (og for å være helt ærlig, synes det er litr stas å legge ut bilder av det på Instagram, gøy med likes😉) (men akkurat det sier jeg ikke til mannen min og vennene mine) 😉 Anonymous poster hash: 9d7ad...e67
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #6 Skrevet 29. oktober 2014 Så hyggelig! Og gøy! Anonymous poster hash: f7884...286 Nei! Alt med måte synes jeg. Vi bor på bygda i Norge, ikke i Hollywood! Anonymous poster hash: 93018...562
Snuppelupp1988 Skrevet 29. oktober 2014 #7 Skrevet 29. oktober 2014 Flott venninne du har Jeg er sånn, men har ikke økonomi men i desember så er det jul og jeg tar av Barna må elske det.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #9 Skrevet 29. oktober 2014 Hobby, fritidssyssel? Er ikke alle som liker strikking eller scrapbooking, la nå folk som liker å bruke tiden sin på cupcakes og festligheter få holde på med sitt da... Anonymous poster hash: 92066...6a2
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #10 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg er også sånn. Gjør det for barna mine. Jeg har både tid, energi og økonomi til det. Barna elsker det, og det er gøy å gjøre hyggelige ting for dem og vennene deres. Jeg legger aldri ut bildet av det, så det er bare de små gjestene og nære venner som ser det. Og venne mine vet den egentlige grunnen, jeg vokste opp under omsorgssvikt, har aldri feiret bursdagen min eller invitert med venner hjem. Jeg tar litt igjen for min tapte barndom. Og jeg trives veldig godt med det, så hvorfor ikke? Anonymous poster hash: f8ac2...35b
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #11 Skrevet 29. oktober 2014 Kunne ønske ho kunne smitte meg litt. Om hun gjør det og syns det er gøy, så la ho holde på. Syns ikke det er noe å henge seg opp i. Anonymous poster hash: d82d2...54d
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #12 Skrevet 29. oktober 2014 Kan ikke folk få gjøre som de vil? Anonymous poster hash: fed47...d8f
Marriet Skrevet 29. oktober 2014 #13 Skrevet 29. oktober 2014 Er du sjalu? Jeg ser virkelig ikke problemet. Hvis hun liker det er det jo bare fantastisk! Jeg er helt motsatt. Gjør minst mulig ut av det. Og at man pynta til fastelavn visste jeg ikke, hvordan pynter man? Fastelavnsboller lager jeg da, men det er bare fordi det er det beste jeg vet i hele verden
MammantilNurket Skrevet 29. oktober 2014 #14 Skrevet 29. oktober 2014 Så hyggelig! Og gøy! Anonymous poster hash: f7884...286 Nei! Alt med måte synes jeg. Vi bor på bygda i Norge, ikke i Hollywood! Anonymous poster hash: 93018...562 Er det dette som kalles "Bygdedyret"?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #15 Skrevet 29. oktober 2014 Ser ikke problemet. Selv liker jeg best å gjøre ting enkelt, men synes det er hyggelig når noen gjør litt mer ut av det også. Ja takk til variasjon. Anonymous poster hash: dd2e8...241
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #16 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg er også sånn!!! Det er fordi jeg elsker å holde på med det. Det er min eneste kreative arena!!! (Og jeg har hverken insta eller fb) Synd hvis andre synes det er negativt eller overdrevent... Det er jo bare uskyldig tidsfordriv og utløp for kreativitet. Anonymous poster hash: e17f1...582
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #17 Skrevet 29. oktober 2014 Er du sjalu? Jeg ser virkelig ikke problemet. Hvis hun liker det er det jo bare fantastisk! Jeg er helt motsatt. Gjør minst mulig ut av det. Og at man pynta til fastelavn visste jeg ikke, hvordan pynter man? Fastelavnsboller lager jeg da, men det er bare fordi det er det beste jeg vet i hele verden Sjalu eller misunnelig? Anonymous poster hash: 58710...71d
Marriet Skrevet 29. oktober 2014 #18 Skrevet 29. oktober 2014 Er du sjalu?Jeg ser virkelig ikke problemet. Hvis hun liker det er det jo bare fantastisk! Jeg er helt motsatt. Gjør minst mulig ut av det. Og at man pynta til fastelavn visste jeg ikke, hvordan pynter man? Fastelavnsboller lager jeg da, men det er bare fordi det er det beste jeg vet i hele verden Sjalu eller misunnelig? Anonymous poster hash: 58710...71d Ja, eventuelt det aldri helt skjønt når man skal bruke sjalu eller missunnelig. Er det en regel der? Jeg skjønner jo at misunnelse går ut på å ikke unne noen noe ;p
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #19 Skrevet 29. oktober 2014 Ser jo nå at det er jeg som er den unormale her.. Skjønner bare ikke poenget. Anonymous poster hash: 93018...562
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. oktober 2014 #20 Skrevet 29. oktober 2014 Ha ha, da skulle du ha sett mitt hus nå til halloween! Jeg drar den helt ut Jeg gjør det fordi jeg syns det er gøy.
SagflisiHåret Skrevet 29. oktober 2014 #21 Skrevet 29. oktober 2014 Høres liiiiiitt krampaktig ut, men la henne styre i vei. Hennes valg! vi to nok er av en annen art:)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #22 Skrevet 29. oktober 2014 Heter venninnen din fotballfrue? Hvor gjør hun av all pynten når hun er ferdig? Anonymous poster hash: 0ecc8...49c
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #23 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg elsker det jeg også, det er jo så gøy Har en datter som blir 6 år i januar og vi koser oss masse om dagen med å bestille pynt fra Ebay, planlegge kake (blir inspirert av alle kakene du kan google frem bilde av), finner fargetema, har en million ballonger og annen pynt som passer til osv osv. Jeg er glad i å bake og selvfølgelig lager vi flotte dekorative kaker som passer selskapets tema. Men jeg har aldri lagt ut bilder på face eller instagram da, jeg er så opptatt av å feire bursdag med ungene at jeg sjelden husker å finne frem kamera Anonymous poster hash: 92066...6a2
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #24 Skrevet 29. oktober 2014 Heter venninnen din fotballfrue? Hvor gjør hun av all pynten når hun er ferdig? Anonymous poster hash: 0ecc8...49c Hun har to rom i kjelleren full av stash. Men nei, hun har ikke blogg (ennå😂) Anonymous poster hash: 93018...562
Chl85 Skrevet 29. oktober 2014 #25 Skrevet 29. oktober 2014 Ja men da elsker hun feiringer Er vel ikke noe galt i det? Tror ikke mennesker som er litt "over the top" prøver å sanke skryt hele tiden. Tror nok enkelte elsker forberedelser og stæsj, like mye som selve feiringen. Selv irriterer jeg meg ikke over slikt, de prioriterer å bruke kveldene sine på forberedelser til fest og morro.... Ooooog jeg sitter på ræva i sofaen å glor på hjernedød underholdning, he he. Hver sin smak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå