meg-og-mine Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg har i 2år hatt polycystik ovarialsyndom, dvs min eggløsning / menstruasjon er mindre tilstede enn ønskelig. Jeg har menstruasjon 3-4 gang i året. Jeg er overvektig å vet veldig godt at dette er grunnen til at jeg har fått det. Jeg har gått igjennom 2 svangerskap tidligere med ingen komplikasjoner hverken i svangerskapet og heller ikke ved fødsel. Jeg og samboer har bestemt oss for at vi ønsker et 3. og siste barn, siden jeg har så si aldri mensturasjon ser vi veldig lite positivt på dette. Er det noen her inne som har blitt gravid selv med pco ? Jeg blir veldig takknemlig for alle svar.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Ja, men med ivf. Men det får dere vel ikke dekket når dere har to fra før tror jeg. Men vet mange har nytte av pergotime og, og mange får det til uten hjelp. Anonymous poster hash: eb188...7e5
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Spis lavkarbo!! Og begynn på metformin. Anonymous poster hash: 021d2...ad8
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg ble gravid på ppiller med førstemann, og etter halvannet år med prøving på nestemann, men også det uten noen hjelpemidler. Vekt og kosthold var likt begge gangene (2-3 kg i forskjell). :-) Anonymous poster hash: f8a5c...012
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå