Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Hvordan har du forandret deg som person? Anonymous poster hash: b651b...928
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg er blitt mer strukturert og mer utålmodig. Anonymous poster hash: af865...d77
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Blitt betydelig trøttere. Anonymous poster hash: 4228d...aa8
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg er blitt mer bekymret, redd og pysete. Blitt verre for hvert barn Har fått flyskrekk, høydeskrekk, vannskrekk, bilskrekk osv Generell dødsangst. Men ikke så alvorlig at det plager meg i hverdagen. Anonymous poster hash: af84f...90d
Gjest Turid87 Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Mer tålmodig, rotete/ustrukturert, distré/glemsk, lykkelig, trygg på meg selv, glad for hver dag jeg har sammen med barnet, nyter de små øyeblikkene, setter pris på avslappende tv-kvelder. Mer voksen og mindre opptatt av hva andre tenker om meg.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #6 Skrevet 29. oktober 2014 Mindre stressa og har begynt å drite i hva andre tenker om meg Anonymous poster hash: 1272f...b22
MammantilNurket Skrevet 29. oktober 2014 #7 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg er redd for ALT og har tatt mine planleggingsferdigheter til astronomiske høyder. Jeg trodde forøvrig ikke at det var mulig å være så lykkelig. Kjærligheten mellom Kjæresten og meg har fått en ny og dypere mening - mer forelsket enn noen sinne <3
Chl85 Skrevet 29. oktober 2014 #8 Skrevet 29. oktober 2014 Er mer tålmodig, ryddig(er jo plent nødt!),mindre rastløs, trøtt, sliten, glad, følsom, mer bevisst på egne uvaner, mindre angst for mitt eget ve og vel(Er ikke like fokusert på meg selv lenger;) ) . Har også oftere dårlig samvittighet og engster meg nok for mye for tulleting i forhold til barna.... Meg og alle andre foreldre, he he Generelt synes jeg at jeg har forandret meg til det bedre. Har kanskje blitt litt mer reflektert og målbevisst
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 29. oktober 2014 #9 Skrevet 29. oktober 2014 Mer tålmodig, langt mer utadvendt, trygg på meg selv, mer voksen, mer følsom, trøttere, livredd for døden og mye tøffere
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #10 Skrevet 29. oktober 2014 Mer redd og engstelig for at noe skal skje meg/ mannen eller selvfølgelig barna. Men redd for å dø fra barna mine. Ekstremt mye mer følsom. Ganske irriterende mye mer følsom. 😝 blitt mer tålmodig på enkelte områder men også mer utålmodig på andre ting. Anonymous poster hash: a4b78...1da
Von Hertelhofen Skrevet 29. oktober 2014 #11 Skrevet 29. oktober 2014 Ikke lenger redd for edderkopper og andre småkryp. Blitt mer kjent med meg selv.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #12 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg har blitt en mye snillere person Anonymous poster hash: b1271...98d
runag Skrevet 30. oktober 2014 #13 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg stresser mindre generelt, og fokuserer mye mindre på meg selv og mine egne små problemer. Jeg har jo stort sett alltid noe å gjøre og noe praktisk å tenke på. Mindre tid til eksistensielle spørsmål, og det tror jeg egentlig jeg har godt av. Har ingen søvnproblemer lenger, hvis ingen hindrer meg i å sove, så gjør jeg det:-) Men jeg har nok blitt kjedeligere, og mindre engasjert i verden utenfor vår lille familiesfære enn jeg var før.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #14 Skrevet 30. oktober 2014 Mer redd for reelle farer, som bilulykker, brann osv, og mindre for harmløse ting som edderkopper og spy. Også takler jeg mye dårligere å se, lese om eller høre om barn som har det vondt. Og myyye mer lettrørt da. Anonymous poster hash: 93580...e41
Giss Skrevet 30. oktober 2014 #15 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg er blitt mindre redd for å stå foran mennesker og ting som før gjorde meg stresset fordi det var så viktig for meg å gjøre det rett er blitt langt mindre viktig for meg - og dermed gjør jeg det bedre. Komisk.
Gjest flykræsj Skrevet 30. oktober 2014 #16 Skrevet 30. oktober 2014 Positivt: Jeg er blitt mye bedre på planlegging og har fått en arbeidskapasitet jeg ikke trodde var mulig. Jeg er også mer tålmodig og faktisk litt snillere Negativt: Trøtt. Alltid trøtt... Mindre sosial med venner. Bekymrer meg mye lettere nå enn før.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #17 Skrevet 30. oktober 2014 Mindre stressa og har begynt å drite i hva andre tenker om meg Anonymous poster hash: 1272f...b22 Samme her, driter lang marsj i hva andre tenker. Ting går ikke lenger inn på meg, uansett hva det er. Så var det trøttheten også da... Uff! Anonymous poster hash: 1326f...b11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå