Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Våknet i natt av korsryggsmerter/mensensmerter i ryggen. Har nå kynnere, magen er veldig stram og jeg må gå litt sakte og fremover bøyd. Ryggsmertene er konstante og jeg har også svak mensenmurring i magen, men det er korsryggen som plager meg. Noen med erfaring? Dere som hadde mye kynnere under graviditeten, når fødte dere? Jeg er gravid i uke 29 og kynnerne kom ca i uke 24. Redd for å føde for tidlig som følge av kynnere. Anonymous poster hash: 808cb...adf
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Ring føden. Kan være du må inn på sjekk, kan være du har uvi og trenger antibiotika, kan være ingenting 😊 Anonymous poster hash: c4b70...5d7
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Ring føden og spør. :-) Jeg hadde mye, ofte, og vonde kynnere fra uke 28 omtrent med førstemann. Fødte i uke 41. :-) Startet omtrent på samme tid med andremann, og har ikke født enda (uke 37). :-) Men det er alltid greit å ta en telefon til føden om du er usikker! Anonymous poster hash: 38448...918
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Takk for svar jenter 😊. Vært på føden for sjekk nå, alt sto bra til. Livmorhalsen var lang og lukket, godt med fostervann og morkaken fungerte fint. Veldig betryggende 😊 Hi Anonymous poster hash: 808cb...adf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå