Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Ex min har fått dame. Vi har to barn sammen. Synes dette er utrolig vanskelig. Forrige helg var de f.eks på bowling. Føler det er min familie. 😞 Blir trist. Hadde jeg hatt ny type hadde det gjerne ikke vært sånn. Anonymous poster hash: 35838...3d8
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Skjønner hvordan du føler det. Gikk over for meg når jeg fikk kjæreste selv. Da tenkte at den dama kunne bare beholde den drittsekken for han jeg fant var hundre ganger bedre. Så ut på leting så skjønner du fort at det finnes bedre fisk i havet. Anonymous poster hash: 59360...aa8
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Skjønner godt at du synes det er leit. Alle som har vært i den situasjonen kan forstå det. Du får minne deg selv på hvorfor det ble slutt, og hvorfor du klarer deg best uten ham. Og som en annen påpeker, når du selv faller til ro med en ny mann, så vil det nok føles mindre vanskelig. Da kjenner du kanskje en mer ro over det hele. Det er dessverre ikke mye å gjøre med situasjonen, annet enn å prøve å venne seg til tanken. Du vil ALLTID være mammaen deres, ingen tar din plass ❤️ Husk det 😊 Anonymous poster hash: 0c470...16c
Jordbærblomst Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Skjønner godt at du synes det er leit. Alle som har vært i den situasjonen kan forstå det. Du får minne deg selv på hvorfor det ble slutt, og hvorfor du klarer deg best uten ham. Og som en annen påpeker, når du selv faller til ro med en ny mann, så vil det nok føles mindre vanskelig. Da kjenner du kanskje en mer ro over det hele. Det er dessverre ikke mye å gjøre med situasjonen, annet enn å prøve å venne seg til tanken. Du vil ALLTID være mammaen deres, ingen tar din plass ❤️ Husk det 😊 Anonymous poster hash: 0c470...16c Ikke meningen at denne skulle være anonym, forresten 😜😜😜
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Tusen takk for koselig kommentarer. Ja, det er vel bare til å bli vant til det. Men at det er tøft det er det. Er ikke det at jeg ville vært med han for det vil jeg ikke. HI Anonymous poster hash: 35838...3d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå