Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg forstår ikke alt dette med uke 1, uke 2 osv. Hva regnes som uke 1 og hva regnes som uke 2? Hvis uke 2 er da befruktningen skjer, og en graviditeststest viser 2-3 uker etter befruktning, kommer ikke mensen i ca uke 2? Er dette da uke 4 i et svangerskap? Noen som kan forklare meg alt dette? Anonymous poster hash: 47183...a5c
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Uke en er din siste mens. Normalt har du så eggløsning uke 2 der du blir gravid. Uke 4 er da normalt da du forventer neste mens og kan teste deg, og Evt finner ut at du er gravid. Fosteret er altså 2 uker "mindre" enn du er gravid. Anonymous poster hash: 09230...845
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå