Gå til innhold

Forvirret!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår ikke alt dette med uke 1, uke 2 osv. Hva regnes som uke 1 og hva regnes som uke 2? Hvis uke 2 er da befruktningen skjer, og en graviditeststest viser 2-3 uker etter befruktning, kommer ikke mensen i ca uke 2? Er dette da uke 4 i et svangerskap? 

Noen som kan forklare meg alt dette?



Anonymous poster hash: 47183...a5c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke en er din siste mens. Normalt har du så eggløsning uke 2 der du blir gravid. Uke 4 er da normalt da du forventer neste mens og kan teste deg, og Evt finner ut at du er gravid.

 

Fosteret er altså 2 uker "mindre" enn du er gravid.

 

Anonymous poster hash: 09230...845

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...