beachgirl Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 På hvilken dato får dere de utbetalt? På mine utbetalinger på NAV står det bare barnetrygd(for det første barnet vårt)i oktober og ingenting annet.... Søknaden er innvilget og jeg fikk noen kroner foreldrepenger fra de siste dagene i september(men de kom den 10 oktober da....) Og må jeg søke etter barnetrygd til nr.2?eller ordner det seg selv?:-S
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 På hvilken dato får dere de utbetalt? På mine utbetalinger på NAV står det bare barnetrygd(for det første barnet vårt)i oktober og ingenting annet.... Søknaden er innvilget og jeg fikk noen kroner foreldrepenger fra de siste dagene i september(men de kom den 10 oktober da....) Og må jeg søke etter barnetrygd til nr.2?eller ordner det seg selv?:-S er du i permisjon, er den startet? Mine første penger kom noen dager etter jeg gikk i perm Innen siste virkedag skal de komme, så om de ikke står på mine utbetalinger er jo det rart. Ring nav! Barnetrygda skal egentlig gå automatisk, men jeg måtte søke for mitt andre barn siden jeg hadde mottat utvida barnetrygd for første. Anonymous poster hash: 99015...37e
beachgirl Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2014 permisjonen er startet for 4 uker siden. Står bare barnetrygd under oktober og forventede utbetalinger...... huuuum....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå