Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Min lille ble operert rett etter fødsel. Komplikasjoner og infeksjoner og flere uker på sykehus. Er nå hjemme og i dag fikk jeg et smil, blikkontakt og masse babbel og koselyder. Må bare dele dette. Begynte å grine gjorde jeg også. Gledestårer. De største gleden er for meg et smilende barn. ❤️ Anonymous poster hash: 686fd...393
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Min lille ble operert rett etter fødsel. Komplikasjoner og infeksjoner og flere uker på sykehus. Er nå hjemme og i dag fikk jeg et smil, blikkontakt og masse babbel og koselyder. Må bare dele dette. Begynte å grine gjorde jeg også. Gledestårer. De største gleden er for meg et smilende barn. ❤️ Anonymous poster hash: 686fd...393 Gratulerer som mamma og et friskt barn etter operasjon. Ingenting er bedre enn det. Ikke at det kan sammenlignes overhodet, men min lille på nesten 7 mnd var febersyk/slapp/dårlig i nesten 4 dager og det var helt fantastisk når feberen slapp og hun smilte og lo til oss igjen. Ingenting er bedre enn friske unger! Anonymous poster hash: 2b5c6...eec
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 💙💙 Så fin historie. Ble rørt jeg også! Anonymous poster hash: ea0b3...dab
*Miss Marple* Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 For en koselig tråd ❤️ Ingenting kan gjøre oss så avsindig redde som barna våre, desto større er lykken når de viser oss at de har det bra. Fikk faktisk tårer i øynene jeg også nå. Kos deg og nyt tiden med lillegull.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Så godt å høre! Nyt den lille skatten 😊😊😊 Anonymous poster hash: 9835e...f48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå