Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Jul Påske Halvfabrikata Halloween tykke folk tynne folk røykere Oslo tog buss Trampoliner skrivefeil folk som tør å skille seg ut listen kunne blitt uendelig Er det rart det er krig i verden når så mange går rundt å hater alt mulig? Anonymous poster hash: 7350d...ab5
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Jammen vi gjør jo det, spesielt Oslo! Anonymous poster hash: a0d45...330
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg elsker jul, påske, Halloween, folk (tynne og tykke), Oslo, tog, trampoline, og folk som skiller seg ut.. Er ikke kjempe begeistret for halvfabrikata. Absolutt ikke begeistret for røykere Velger trikk fremover buss Og skrivefeil er irriterende, men kan forsåvodt overses og tilgis.. Men hater? Nei, det er ytterst få ting jeg virkelig hater.. Eller kanskje ingenting! Anonymous poster hash: e26af...0df
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg hater ikke.... Jeg LIKER IKKE røykere... Altså, jo værsågod og kos deg med dritten som stikker helt j*****. Anonymous poster hash: b84d7...a73
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Eller når noen lar seg irritere over andres uttrykksform? Jeg hater torsk og jeg hater å få våte løse hårstrå på hendene mine. Jeg hater det ikke sånn som jeg hater f.eks. de som mishandler barn, men det er et godt innarbeidet uttrykk som jeg bruker når det er noe jeg virkelig misliker. Anonymous poster hash: bfc4e...689
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 29. oktober 2014 #6 Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Et uttrykk som blir misbrukt så til de grader. Er helt enig. En kan mislike mye, men å hate? Det er sterkt. Endret 29. oktober 2014 av Gulltopp med Knoll og Tott
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #7 Skrevet 29. oktober 2014 Haha! Trodde først dette skulle være et innlegg om at du var lei av par som sier ting som 'vi likte ikke den filmen', 'vi elsker den restauranten'. Altså par som plutselig bare smelter sammen til 'en'! 'VI er gravide!' Anonymous poster hash: adb96...5a5
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #8 Skrevet 29. oktober 2014 Jul Påske Halvfabrikata Halloween tykke folk tynne folk røykere Oslo tog buss Trampoliner skrivefeil folk som tør å skille seg ut listen kunne blitt uendelig Er det rart det er krig i verden når så mange går rundt å hater alt mulig? Anonymous poster hash: 7350d...ab5 Tja, jeg skjønner at jeg ofte kommer i konflikt med dibbere da jeg ikke hater noe av det nevnte.. Vel haloween kan jeg spares for. Anonymous poster hash: 55bcb...ed1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå