Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 16 eller 64 gb? Bruker tlf til å surfe på nett, ha litt musikk og tar endel bilder. Holder det med 16 gb, eller bør jeg spandere på meg 64? Jeg har null peiling selv 😝 Anonymous poster hash: 0b2ec...941
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 16 eller 64 gb? Bruker tlf til å surfe på nett, ha litt musikk og tar endel bilder. Holder det med 16 gb, eller bør jeg spandere på meg 64? Jeg har null peiling selv 😝 Anonymous poster hash: 0b2ec...941 Bruker telefonen til det samme som deg og har alltid hatt 16 gb, funker mer enn nok til mitt bruk :-) Anonymous poster hash: 757ad...895
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Det er jo ikke store prisforskjellen. Så jeg ville tatt en 64 bare for å være sikker. Har selv en på 16 nå. Kun fordi jeg MÅTTE ha tlf der og da, og de var utsolgt for 32. Jeg har heller ikke spesielt mye på den, men endel bilder og spotify tar stor plass. Får f eks ikke oppdatert til siste programvare pga manglende plass.. Anonymous poster hash: 0082e...be1
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Om du har råd, ville jeg gått for 64GB. Anonymous poster hash: 5d180...a6a
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 64! Blir fort fullt med bilder, meldinger og evt musikk på 16 gb. Anonymous poster hash: b2dcb...308
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #6 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg har samme bruksområde som du HI. Men bruker min kjempemykje pr musikk. Så jeg har 64. Anonymous poster hash: c4b3e...27e
Monica Skrevet 29. oktober 2014 #7 Skrevet 29. oktober 2014 Bruker min iphone på samme måte, og har 16, det holder mer enn nok for meg. Er vel halvfullt på min telefon, så har god plass igjen.
n74 Skrevet 29. oktober 2014 #8 Skrevet 29. oktober 2014 16 holdt lenge for meg - men etter fire års bruk så har det blitt så fullt at jeg må stadig slette bilder. Nå er det et luksusproblem da, alle bildene er jo lagret et annet sted også. Men litt irriterende å ikke få filmet eller tatt bilde fordi det er for fullt, innen jeg har rukket å slette ting som er mindre viktig for meg så er jo øyeblikket borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå