Gå til innhold

Utvikingssamtale på skolen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde du foretrukket?

 

1. Samtale rundt klokken 14-17 (du kan prøve å bytte til det som passer best innenfor dette).

 

2. Samtale rundt klokken 18-21 (også her kan du prøve å bytte til det som passer best).



Anonymous poster hash: f6f7b...292
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For oss spiller det ingen rolle, men jeg synes ikke det er nødvendig å ha samtaler etter barnas sengetid. Frem til 19.30 på kvelden må være sent nok.

 

Her går jeg på foreldresamtalene om det er utenom min arbeidstid, og siden mannen har veldig fleksibel arbeidstid går han om det er i min arbeidstid. Vi har fire barn og har i disse dager samtaler både på dag og kveldstid, begge deler ordner seg greit.



Anonymous poster hash: a3157...719
Skrevet

Dagtid. Tar gjerne fri uten lønn for å ta samtalen. Kvelder har vi fritidsaktiviteter og/eller tid saMen med familien.

 

blir bare oppgitt over de som syter at de må prioritere barnet sitt i arbeidstiden sin.

 

Anonymous poster hash: abf64...baf

Skrevet

alt 1.

 

 



Anonymous poster hash: c369b...c36
Skrevet

Pendlerkommune. Alt 2.

 

Anonymous poster hash: 0f10e...ef3

Skrevet

Hadde foretrukket det første alternativet. Både fordi barna selv skal være med på utviklingssamtale og fordi jeg er sliten om kveldene.

 

Anonymous poster hash: a41cd...401

Skrevet

 

Hva hadde du foretrukket?

 

1. Samtale rundt klokken 14-17 (du kan prøve å bytte til det som passer best innenfor dette).

 

2. Samtale rundt klokken 18-21 (også her kan du prøve å bytte til det som passer best).

 

Anonymous poster hash: f6f7b...292

Håper ikke det er meg du skriver det til for da har du ikke lest hva jeg skriver.

 

Jeg blåser egentlig i når samtalen er...men jeg finner det underlig at de til og med må ta det i skoletiden til ungene!

 

Jeg tar gjerne ettermiddag jeg...men for vår del var ingen samtaler lagt etter 15.30

HI

 

 

 

Anonymous poster hash: cf33f...782

Skrevet

Hos oss skal ikke barnet være med i samtalen, derfor passer det kun mens han er på skolen (muligens uten mannen om han ikke kan ta seg fri) eller etter 18.00 når mannen er hjem og en av oss kan passe poden. Intervallet 16.00-18.00 er plent umulig.

 

Anonymous poster hash: 3d087...79c

Skrevet

Hos oss skal ikke barnet være med i samtalen, derfor passer det kun mens han er på skolen (muligens uten mannen om han ikke kan ta seg fri) eller etter 18.00 når mannen er hjem og en av oss kan passe poden. Intervallet 16.00-18.00 er plent umulig.

 

Anonymous poster hash: 3d087...79c

Eller "poden" kan vente i garderoben eller i naboklasserommet med en bok de 20 minuttene du snakker med læreren....

 

Her vil læreren ha eleven med de første 10 min også vil han snakke med foreldrene i 10 min uten barnet, barna har derfor fått beskjed om å ta med leseboken sin og blir etter de første 10 minuttene plassert i naborommet med boken sin.

 

Anonymous poster hash: a3157...719

Skrevet

 

Hva hadde du foretrukket?

1. Samtale rundt klokken 14-17 (du kan prøve å bytte til det som passer best innenfor dette).

2. Samtale rundt klokken 18-21 (også her kan du prøve å bytte til det som passer best).Anonymous poster hash: f6f7b...292

Håper ikke det er meg du skriver det til for da har du ikke lest hva jeg skriver.

Jeg blåser egentlig i når samtalen er...men jeg finner det underlig at de til og med må ta det i skoletiden til ungene!

Jeg tar gjerne ettermiddag jeg...men for vår del var ingen samtaler lagt etter 15.30

HIAnonymous poster hash: cf33f...782

Du vet at du kun er HI i den tråden du selv startet?

 

Anonymous poster hash: eb494...b64

Skrevet

 

Hos oss skal ikke barnet være med i samtalen, derfor passer det kun mens han er på skolen (muligens uten mannen om han ikke kan ta seg fri) eller etter 18.00 når mannen er hjem og en av oss kan passe poden. Intervallet 16.00-18.00 er plent umulig.Anonymous poster hash: 3d087...79c

Eller "poden" kan vente i garderoben eller i naboklasserommet med en bok de 20 minuttene du snakker med læreren.... Her vil læreren ha eleven med de første 10 min også vil han snakke med foreldrene i 10 min uten barnet, barna har derfor fått beskjed om å ta med leseboken sin og blir etter de første 10 minuttene plassert i naborommet med boken sin. Anonymous poster hash: a3157...719

Han er 5,5 år og går på Montessoriskole, samtalen varer 1 time og barnet skal ikke være med. Ingen klasserom på skolen vår, og vi skal treffe rektor og hovedlærer på kontoret til rektor. Mao, ingen sted å putte barnet i mellomtiden.

 

Men skolen er helt fantastisk, og de finner alltid en tid som passe til slutt. For oss er dt mao ikke problematisk, jeg bare svarte til HIs spørsmål.

 

Anonymous poster hash: 3d087...79c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...