Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Tips til noe som ikke koster skjorta og som passer til jente på 7 år. Anonymous poster hash: 6ccc2...3dd
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Min jente på 7 år skal ut og gå, så da blir det jo jakken og buksen som synes av påkledning. Hun har rett og slett på seg en kjole hun liker, også har hun kjøpt en maske på Upstairs, det er en sånn kostymeball-maske som er rosa med noe glitter og fjær på. Så har hun på toppen av det hele en hårbøyle med noe pynt som stikker opp av. Hun blir altså ikke skummel, men hun blir utkledd. Masken hennes er ikke så forseggjort som denne, den kostet tross alt 39 kr på Upstairs, men den er i samme stilen: https://www.google.no/search?q=kostymeball+maske&espv=2&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=J6xQVInxCaTjywOnxoH4BQ&ved=0CAYQ_AUoAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=C4CJa_tQ46ebHM%253A%3BrjuxwgX6Si9RLM%3Bhttps%253A%252F%252Foperaball.files.wordpress.com%252F2012%252F01%252Fmske.jpg%3Bhttps%253A%252F%252Foperaball.wordpress.com%252Ftag%252Fball%252F%3B600%3B851 Anonymous poster hash: 23a7a...839
Monica Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Min sønn har på seg spiderman drakten han har fra før. Her kommer det mange på døra, og det er veldig mange prinsesser. Tror veldig mange bare bruker de kostymene de har fra før. Ikke kjøper inn nye hekse kostymer bare fordi det er halloween.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Her er min plan, 8 åringen syntes det hørtes greit ut.... et av mine avlagte svarte skjørt klippes litt opp så det blir taggete, en orange bluse voksen størrelse klippes slik hun vil ha den, og oppå, , en svart heklet (?) overdel (spindelvevtanke). de to siste ble kjøpt på salg til 50 kr.. tights taes fra skuffen. heksekost er en gammel gardinstang med kvister surret rundt. pluss at vi hadde maske og hatt fra i fjor da... samt et orange sjal, Håret blir tuppert. Sannsynligvis har jeg brukt under 200,-. Et annet år kledde jeg henne opp som sebra, sebraklær ble funnet på salg, og kunne jo brukes omigjen så det var endel av klesbudsjettet uansett! Minste på 5 skal være grønt monster.... grønne klær og en grønn caps, og en av mine sjal er hale... Og en ting til: jeg har samlet alt Halloween i en boks som kommer opp til Halloween. Jeg tillater meg altså noen småkjøp hvert år. så har vi etterhvert endel stash som det er gjevt å få bruke. ikke at det er tilgjengelig til en hver tid! Jeg har svelget mine kameler når det gjelder å feire Halloween, men hvis jeg får kjøre hjemmelagete kostymer er jeg fornøyd! Anonymous poster hash: 3d971...f1f
Giss Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg har kjøpt en heksehatt på Nille til 40-50 kr tror jeg. Og så har jeg lagd en tryllestav av en pinne som har fått stjerne og glitter og bann på seg. Kjolen er en svart kjole som hun har arvet etter noen venner av oss. Vips var den heksen klar til å gå. Hun går i andre klasse. - Ellers må man huske at det faktisk er lov å kle seg ut helt som man vil. På den andre siden Atlanten går man på fest som hva som helst ikke bare hekser og vampyrer. Andre hjemmelagde kostymer: Spøkelse, fe (evn fe-heks (fe med heksehatt)), Trolljente (tove opp håret, male seg i ansiktet, hale med dusk), katt (ører og hale fås kjøpt på de fleste lekebutikken, snute og værhår males på, svarte klær).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå