Gå til innhold

Halloween kva gir


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dokke barna til snop ?

 

Jeg gir noe som må vere innpakket synest smågodt er griset.

 

Anonymous poster hash: d19ba...6cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innpakket, kun innpakket.

 

Der hvor den voksne har pakket inn smågodteller popcorn små poser er også greit.

Løst smågodt er litt æsj og kjeks er krise pga cøliaki.

Skrevet

Tror ikke så mange vil komme til oss, vi har nettopp flyttet inn i nytt hus hvor de forrige eierne var et gammelt, barnløse ektepar. Huset ligger i tillegg ikke inntil veien. Men vi har kjøpt inn enkeltpakket Haribo-godteri og sånne mini-sjokolader (mars, snickers, bounty, milkyway). Popcorn i små poser var en god idé! Kan hende jeg lager det også.

 

Har aldri hatt barn på døren før fordi der vi har bodd tidligere har det aldri kommet noen, så jeg lurer på: lar man barna plukke godteri selv, eller tar man selv noe å hiver i posen/bøtta deres?

 

Anonymous poster hash: 70071...288

Skrevet

Tror ikke så mange vil komme til oss, vi har nettopp flyttet inn i nytt hus hvor de forrige eierne var et gammelt, barnløse ektepar. Huset ligger i tillegg ikke inntil veien. Men vi har kjøpt inn enkeltpakket Haribo-godteri og sånne mini-sjokolader (mars, snickers, bounty, milkyway). Popcorn i små poser var en god idé! Kan hende jeg lager det også.

Har aldri hatt barn på døren før fordi der vi har bodd tidligere har det aldri kommet noen, så jeg lurer på: lar man barna plukke godteri selv, eller tar man selv noe å hiver i posen/bøtta deres? Anonymous poster hash: 70071...288

Er det pakket inn kan de fint plukke selv, alle har jo forskjellig smak.

Men det er lurt å presisere med "Vær så god, ta 1 ting vær" eller "Ta 2 ting vær" osv...

Skrevet

På Europris hadde de sånne poser med mange små smarties-esker i, altså minismarties i små esker. 

Har også kjøpt en pose med kjærligheter på pinne og en pose til med småposer med snop inni.

 

I fjor la jeg noen mandariner også i bollen de kan velge seg en ting fra, og de ble faktisk borte alle sammen...



Anonymous poster hash: 57daf...03d
Skrevet

 

Tror ikke så mange vil komme til oss, vi har nettopp flyttet inn i nytt hus hvor de forrige eierne var et gammelt, barnløse ektepar. Huset ligger i tillegg ikke inntil veien. Men vi har kjøpt inn enkeltpakket Haribo-godteri og sånne mini-sjokolader (mars, snickers, bounty, milkyway). Popcorn i små poser var en god idé! Kan hende jeg lager det også.

Har aldri hatt barn på døren før fordi der vi har bodd tidligere har det aldri kommet noen, så jeg lurer på: lar man barna plukke godteri selv, eller tar man selv noe å hiver i posen/bøtta deres? Anonymous poster hash: 70071...288

Er det pakket inn kan de fint plukke selv, alle har jo forskjellig smak.

Men det er lurt å presisere med "Vær så god, ta 1 ting vær" eller "Ta 2 ting vær" osv...

 

 

Hvor mange ting er vanlig å gi til hver da? Og i hvilken størrelse?

 

Anonymous poster hash: 2b83e...fe3

Skrevet

Her har jeg veldig mange kjærligheter. Fått en diger pose, da det er reklame på de.

 

Liker best at barna får godteri som er pakket inn. På nille og europris, har de godt utvalg i poser, med masse pakket inn godteri.

Skrevet

Kjøpte nettopp en haug av kjærligheter og sånne små mini-poser med haribo vingummi.

 

 

Anonymous poster hash: cd4ea...6a4

Skrevet

Jeg kjøper det de har på nærbutikken. Nærmeste Europris er 70 km unna og jeg kjører ikke dit for å få tak i passende godteri. Har de noen rimelige dropsesker, eller noen småsjokolader, går jeg nok for det.

Skrevet

Kjøpte en pose Halloween- sjokolade (gresskar/spøkelser etc.) på Nille. Smaker sikkert ikke så godt, men barna synes det er stas, og de er innpakket og i passelig størrelse. Går jeg tom, har jeg noen små Kinder- sjokolader også liggende. 

Skrevet

Jeg har handlet inn godteri for litt over 200kr til halloween. Men, jeg føler jeg fremdeles kanskje har for lite(?) vi har flyttet inn i et boligfelt med bare småbarns familier. Så det kommer til å komme MANGE. 

 

Hvor mye har dere som bor slik som jeg bor?? 

 

(Alt er forresten innpakket) 



Anonymous poster hash: 80b2c...d63
Skrevet

 

Jeg har handlet inn godteri for litt over 200kr til halloween. Men, jeg føler jeg fremdeles kanskje har for lite(?) vi har flyttet inn i et boligfelt med bare småbarns familier. Så det kommer til å komme MANGE. 

 

Hvor mye har dere som bor slik som jeg bor?? 

 

(Alt er forresten innpakket) 

 

Anonymous poster hash: 80b2c...d63

 

Jeg bor i borettslag og her var det rundt 50 stk på døren i fjor.

Jeg føler jeg har kjøpt inn mye, men vi får se. Har 50-60 sukkerpinner og 3 store poser med småposer inni.

Tenker vi slår av lyset om vi går tom før alle har vært her.

 

Anonymous poster hash: e6997...bb9

Skrevet

Tenker å kjøpe inn noen poser Dumle-kjærligheter i år :-)

Skrevet

 

Tror ikke så mange vil komme til oss, vi har nettopp flyttet inn i nytt hus hvor de forrige eierne var et gammelt, barnløse ektepar. Huset ligger i tillegg ikke inntil veien. Men vi har kjøpt inn enkeltpakket Haribo-godteri og sånne mini-sjokolader (mars, snickers, bounty, milkyway). Popcorn i små poser var en god idé! Kan hende jeg lager det også.

Har aldri hatt barn på døren før fordi der vi har bodd tidligere har det aldri kommet noen, så jeg lurer på: lar man barna plukke godteri selv, eller tar man selv noe å hiver i posen/bøtta deres? Anonymous poster hash: 70071...288

Er det pakket inn kan de fint plukke selv, alle har jo forskjellig smak.

Men det er lurt å presisere med "Vær så god, ta 1 ting vær" eller "Ta 2 ting vær" osv...

 

Takk for svar. Da lar jeg barna plukke selv. 😊👍

 

Anonymous poster hash: 70071...288

Skrevet

Har kjøpt minisjokoladar, miniposar med Haribo og miniesker med smarties på Europris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...