Gå til innhold

Så stolt av avkommet mitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på utviklingssamtale på skolen i dag, med 4. Klassingen min.

Fikk utelukkende bare ros.

Satt og tittet på den flotte sønnen min og stoltheten veltet over inne i meg.

Han var et stort forbilde for resten av klassen fikk vi høre, orden på alt, ligger langt over snittet sitt, og hadde alle rett på de nasjonale prøvene.

Får ekstra utfordringer i noen fag og andre lekser allerede.

Han er veldig populær fordi han er så trygg på seg selv og inkluderer alle.

Han er i tillegg et stort talent innen idrett, men skryter aldri av sine egne prestasjoner.

Han hadde fått tilbakemeldinger fra andre lærere på hvor fin gutt han var!

Fulgte med i timene og lagde aldri bråk, god konsentrasjon og flink til å hjelpe de andre som sliter.

Gjorde d best på trinnet på samtlige prøver.

Glad, blid og harmonisk gutt!

Hun slet med å finne ting han kunne utvikle seg på, da det var så godt som det kunne få bli!

Satt og så på mine sønn, og fikk tårer i øynene, han er bare så flott!! Hvordan kunne jeg få være så heldig?

Min "lille" gutt, herregud hvor stolt jeg er.

Anonymous poster hash: 351d1...7ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig!!:)) og gratulerer så mye med en flott gutt og en hyggelig samtale..:) skjønner godt at du er stolt, virker som d er med god grunn..:)

Skrevet

De har ikke nasjonale prøver i 4.klasse!

Anonymous poster hash: 76445...d15

Skrevet

Nei her har noen misforstått. Mulig kartleggingsprøver.

Anonymous poster hash: 5ed62...acc

Skrevet

Nei her har noen misforstått. Mulig kartleggingsprøver.

Anonymous poster hash: 5ed62...acc

Beklager misforståelsen. De hadde hatt kartleggingsprøver! Men han tok nasjonalprøve for å teste nivå, og da hadde han visstnok fått full score.

Skrevet

Sønnen min fikk også nasjonale prøver i fjerde klasse bare for gøy, han er veldig skoleflink og læreren ville bare teste han litt. Så når 5.klasse hadde hatt sine nasjonale prøver fikk min 4.klassing de også, og han hadde 1 feil, jeg ble også stolt, det var jo bedre enn de fleste som gikk i 5.klasse :)

Anonymous poster hash: 5eb70...35f
Skrevet

Så flott! Jeg har 5 flotte barn, som jeg også er utrolig stolte av. Har en gutt som sliter med konsentrasjonen og har dysleksi, er likevel kjempe stolt av han. Han scorer ikke høyest på prøver, men han gjør sitt beste. Er inkluderende, og er så omsorgsfull. 

Anonymous poster hash: d7537...563
Skrevet

Slutt å skryt av barna deres. 

Anonymous poster hash: e3386...fec
Skrevet

Ingen av de er noe bedre enn andres barn.

Skrevet

Slutt å skryt av barna deres.

Det kommer jeg aldri til å gjøre.

Skrevet

:fnise:  Gå å legg deg og prøv den andre foten i stedet når du står opp :P

Skjønner godt du er stolt HI :)

Anonymous poster hash: bd1b9...b19

Skrevet

Og der kom en av jantelovens håndhevere. Det tok sin tid gitt. :D

Gratulerer med flotte barn, både til dere med flinke 4.-klassinger og deg med 5 stykker. :)

Anonymous poster hash: 44b44...1ab
Skrevet

Jeg har ei jente i 2 klasse som jeg er så stolt av at jeg nesten sprekker! Skal på kontaktmøte i dag, og er spent på hva læreren sier, men ingenting kan forandre på det. Jeg elsker henne!

Anonymous poster hash: 7b6cd...ec9
Skrevet

Så teit å svare sånn.

Selvfølgelig er alle barn like bra, men det må da være lov å være stolt av prestasjonene til barna sine!

Jeg har fire barn og de har forskjellige kvaliteter, og jeg er stolt av dem alle.

Ene sønnen min er veldig skoleflink, som sagt fikk han også de nasjonale prøvene til 5.klasse da han gikk i 4.klasse og gjorde det veldig bra. Selvfølgelig er jeg stolt av han.

Jeg har også en jente som sliter veldig, særlig med matte, det er virkelig vanskelig for henne. Selvfølgelig er hun like mye verdt som sin skoleflinke bror, og selvfølgelig er jeg stolt av henne også. Hun har mange fantastiske kvaliteter.

Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skal være lov å være stolt av barna sine og skryte av dem når vi får gode tilbakemeldinger på hva de får til. Det er virkelig en av mammas privilegier altså, å få være stolt av barnet sitt og fortelle om det!

Anonymous poster hash: 5eb70...35f

Skrevet

Jeg har alltid ment at jenta mi er den vakreste, mest empatiske, morsomste, smarteste, mest kreative i hele verden..

Hun snakket da hun var 1,5 og hadde rollespill med et imponerende persongalleri da hun så vidt hadde rundet 2.

Så hadde vi utviklingssamtale i Bhg. Det var bare elendighet. I lang tid begynte jeg å se på jenta på en annen måte. Se feilene og ikke styrkene. Se etter det som var annerledes - livredd for at hun ville få det vanskelig. Hun merket det nok.

I dag går hun på skole, vi har enda ikke hatt utviklingssamtale der. Men jeg vil tro at fokus kommer til å være på problemene. Vi er i samtale med ppt. Også der er det problemene..

Men, jeg har klart å riste av meg det alle de proffe måtte mene og er igjen stolt, fordi jeg har en jente som er den vakreste, mest empatiske, morsomste, smarteste, mest kreative i hele verden..

Flott å høre at din sønn har fått så gode tilbakemeldinger! Det hadde vært herlig å få bekreftet av andre det man vet selv :) Klart du skal være uendelig stolt!!!

Anonymous poster hash: 3ccbd...424

Skrevet

Så flotte tilbakemeldinger du har fått på gutten din, hi! :)

Fortsett å være stolt av ham, du, det har du ALL rett til å være. Bare IKKE kall ham "avkom", gud bedre meg for et grusomt ord for det vakreste vi har :P hehe

Anonymous poster hash: a11b6...703

Skrevet

Så flott! Du har all grunn til å være stolt 😃

Skrevet

Skjønner godt at du er stolt HI!

Det kunne nesten like gjerne vært jeg som skrev dette hovedinnlegget. Har også en gutt i 4. klasse som har de samme kvalitetene, minus det med idrettem, der er han en kløne ;)

Anonymous poster hash: 2091f...b03

Skrevet

Hei HI, jeg skjønner godt at du er stolt. Høres ut som en fantastisk gutt!

Men hvordan har han blitt sånn, er han slik eller tror du dere har gjort noe for å få det til. Du har kanskje flere barn så det er mulig å sammenligne..?

Jeg bare spør fordi jeg selv har et barn som ikke har en like eksemplarisk oppførsel, sliter litt med konsentrasjon osv.

Men jeg er utrolig stolt jeg også, så det er sagt:)

Skrevet

Og jeg har en gutt som er nervøs, redd, angst for det meste. Utrolig snill og empatisk,klok og veslevoksen. Men blant de dårligste i klassen, eller antakelig den aller dårligste i alle fag. Han løper fort, men hater idrett, og noen fritidsaktiviteter er han altfor redd for. Og jeg er så stolt av ham! Alt han går gjennom hver eneste dag av indre kamper og tøffe situasjoner. Han er helten min! Han beholder humøret og er en gladlaks av de sjeldne. Jeg kan ikke skjønne at jeg har vært så heldig å få en så flott gutt! :-)

Anonymous poster hash: dcc2d...61c

Skrevet

sikkert kjempe smart , herregud, kvalmt og høre på

Anonymous poster hash: bb0fd...292
Gjest lillehi
Skrevet

Klart du er stolt HI😃 og til dere som er nødt til å komme med spydige kommentarer, jeg kjenner at jeg blir lei meg for at det ikke skal være lov til å skryte av ungene sine uten at dere absolutt må komme med det tullet deres! Hvis dere ikke har noe fint å si så la heller være å kommenter!!

Skrevet

Så bra gjort av gutten din!  Skjønner godt at du er stolt! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...