Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Hvis man får så sterk bekkenløsning at man må sitte i rullestol....Hva gjør man da når man bor i blokk eller hus med trapper i? Vi har trapp både for å komme til inngangsdøra og til toalettet. Kan jo ikke akkurat selge huset heller.... Anonymous poster hash: 29219...b46
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 bruke krykker der du ikke får sittet? eller bo hos noen andre så lenge. Anonymous poster hash: 5371e...722
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Kan jo ikke flytte fra de andre to barna.... Og klarer ikke gå i trapp med krykker uansett Anonymous poster hash: 29219...b46
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Kan jo ikke flytte fra de andre to barna.... Og klarer ikke gå i trapp med krykker uansett Anonymous poster hash: 29219...b46 Da må du øve deg. Anonymous poster hash: 8b4fc...a49
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Kan jo ikke flytte fra de andre to barna.... Og klarer ikke gå i trapp med krykker uansett Anonymous poster hash: 29219...b46 Da må du øve deg. Anonymous poster hash: 8b4fc...a49 Hvis man ikke er i stand til å gå på krykker er det jo ikke noe å øve på. Er jo en grunn til at man sitter i rullestol. Hadde krykker fungert i utgangspunktet hadde det jo ikke vært et problem Anonymous poster hash: 29219...b46
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #6 Skrevet 29. oktober 2014 Da har du to valg: 1. Trappeheis 2. Flytt til egnet bolig Anonymous poster hash: 6756f...e33
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #7 Skrevet 29. oktober 2014 Da har du to valg: 1. Trappeheis 2. Flytt til egnet bolig Anonymous poster hash: 6756f...e33
Plutselig_gravid Skrevet 29. oktober 2014 #8 Skrevet 29. oktober 2014 Man gjør som jeg måtte gjøre. Holde seg innendørs og planlegge alt på forhånd. I mitt tilfelle la samboer alt nødvendig på nattbordet før han gikk på jobb. Telefon, ferdiglaget mat, drikke, telefon, fjernkontrollen til TV osv. Av og til kom jeg meg på do selv, stort sett ikke. Måtte tisse meg ut rett og slett. Jeg skaffet meg etter hvert bekken. Eller dvs en kjele ble brukt som det Fytt i grisen for et liv! Jeg måtte trøste meg med at i mitt tilfelle var det jo svangerskapsrelatert og dermed forbigående. Jeg tenkte mye på dem som lever i et sånn helvete til vanlig pga andre skader/sykdommer.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #9 Skrevet 29. oktober 2014 Ta kontakt med hjelpemiddelsentralen og få dostol? Det fikk jeg da jeg hadde brukket ryggen og ikke kunne gå alene i trapper på en stund. Også må du legge alt opp til å oppholde deg i en etasje - så mulig du blir veldig innestengt en stund. Men det er bare for en periode, og du vil på sikt få tilbake ditt gamle liv, så bit tenna sammen :-) Anonymous poster hash: 9e3e5...0fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå