Gå til innhold

Og kle seg ut på Halloween eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt sjokkert i dag, da de barnet mitt skal gå Halloween med ikke skal kle seg ut, men de skal gå på dørene å tigge godteri allikevel.

Dette barnet sa at h*n ikke hadde kostyme. Og at foreldrene ikke ville kjøpe. Så sa jeg at det trengte de ikke. De har sorte klær, de kunne ta på seg det, så har jeg ansikstmaling og kunne male de litt i ansiktet. Men nei, det var utelukket av barnet.

Da feirer en jo ikke Halloween, en går bare rundt å tigger godteri....

Vet foreldrene mine, egentlig ikke liker denne sikken...men de er å kjøper godteri, men de synes det mest festlige er å se alle barna som har kledd seg ut...ikke at det trenger å være mye eller skummelt...

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 81d63...5ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kanskje maling i ansiktet dette barnet ikke liker?

Vi skal ha Halloween fest. For ikke å utelukke noen som ikke har råd, skrev jeg på innbydelsen at de kan kle seg ut om de vil. De som kommer uten å ha kledd seg ut vil diskret få tilbud om å låne av oss.

Anonymous poster hash: ca8e3...39d

Skrevet (endret)

Det kommer helt an på hvor gamle barna er. Vi fikk besøk av mange barn i fjor. Alle hadde flotte kostymer - både hjemmelagde og kjøpte. Etter at rushet hadde gitt seg kom også to hengslete fjortis-gutter på døren. Uten kostyme og kun utstyrt med hver sin plastpose fra nærbutikken kvekket de fram et halvhjertet "knask eller knep". Jeg klarte ikke å holde meg og lo så tårene trillet. De hadde imidlertid maske i jakkelommen. Etter å ha insistert på at de skulle ta på maskene og vise meg hvor skumle de kunne være sendte jeg dem avgårde med én fruktkaramell hver.

Helt OK at smårollinger er beskjedne med kostymer, men er de over førskolealder bør de kle seg ut, synes jeg ;)

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Jeg ikke ikkke godteri til barn som bare ringer på uten å ha gjort noe ellers. Trenger ikke være så mye, men en liten innsats må vises- om det så bare er rød nese;-)

Anonymous poster hash: 92b97...6eb

Skrevet

Jeg gir ikke til barn som kun tigger godteri, de må i det minste ha svarte klær eller litt ansiktsmaling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...