Ehrm Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Hei. Håper det er folk av begge kjønn som har innspill her. Beklager dette ble litt langt og usammenhengende noe av det, sitter her på gråten og aner ikke hva jeg skal gjøre...: Historien begynte for 1år siden da min daværende kjæreste reiste ut for å jobbe på båt i 9mnd. Vi har vært sammen i 5 år og aldri hatt noen affærer som jeg vet om fra før. Under hennes arbeidstid på båt så måtte hun skaffe seg en "falsk kjæreste" slik at alle guttene skulle la henne være i fred, for det meste indere og fillipinere på båten og de brydde seg ikke selvom noen var gift i fastlandet engang. Under disse 9 månedene så var det 0 mulighet for å komme hjem, men vi var heldige da hun var innom vår by ca 1 gang hver 2 mnd i ca 6 timer, noe som gikk for det meste på å treffe resten av familien. Hun brøyt kontrakten på båten ca 6 mnd inn for å kjøpe seg ett hus som hun gjerne ville ha, men hadde ikke råd til med den lønnen hun fikk på skipet. Når hun kom hjem så fortalte hun meg at hun følte vi hadde glidd fra hverandre, noe vi var forholdsvis enige i og vi gjorde det da slutt, noe som ikke viste seg å være hennes mening i ettertid. Siden hun virket som om hun hadde noe på gang med den "falske kjæresten" fra båten, og reiste forsåvet og ned til han 2 mnd etter vi hadde gjort det slutt for å se om det var noe. Så gikk jeg videre og fant meg en ny en. X'n forteller meg idag at det føltes helt feil for henne, og når hun skulle ha sex med han følte hun seg veldig utilpass for hun tenkte vist bare på meg. For ca 2 uker siden så fikk jeg meg da en ny dame, ja dette var veldig kort tid etter. Men som sagt for meg så virket det som hun hadde gått videre så da gjorde jeg og det da jeg ikke orket å ligge alene uten noen mens jeg savnet henne. Jeg er selvfølgelig glad i den nye damen, men nå like etter jeg og den nye damen gjorde det offisielt så vil ex'n ha meg tilbake igjen og forteller om at uansett hvor hun er så tenker hun på meg. Spurte og forsåvet om jeg elsket den nye som jeg gjorde med henne hvor jeg da kunne blankt svare nei, fordi jeg trodde jo selvfølgelig hun(x'n) var kvinnen i mitt liv. Jeg har enda ikke klart å si til hun nye at jeg elsker henne, da jeg faktisk vet hva å virkelig elske en person faktisk betyr per nå. Hun nye har forsåvet ikke sagt noe lignende til med heller, noe jeg tror er pga dette er hennes første ordentlige forhold hun har hatt. X'n forteller videre mens hun gråter at hun ikke ville at det skulle bli slik, men bare at jeg skulle forandre meg til å bli litt mer utegående. Jeg satt beldig mye forran pc'n å spilte i perioden jeg var med henne og dette hadde hun sett seg lei. Jeg sluttet helt med alt som hette pc spilling ca samme tid som hun reiste ut på båt, så nå er jeg tydeligvis mannen i hennes liv igjen. Jeg kan forstå hvorfor hun gjorde det slutt, men ikke at hun gjorde det før hun rakk å bli kjent med den nye meg som hun nå plutselig vil ha tilbake. Nå sitter jeg her og vet ingen råd å aning. Jeg vil selvfølgelig tilbake til x'n da jeg elsker henne fortsatt over noe annet jeg har hverken elsket eller likt noen gang før. men jeg klarer heller ikke å såre den nye damen med å si at jeg går tilbake til x'n, uten å være 100% sikker på at x'n ikke kommer til å ville slå opp med meg igjen. spesielt med tanke på at jeg tror at x'n reagerte så voldsomt som hun gjorde med at hun fortsatt elsker meg osv antagelig pga jeg nå er "forbuden frukt". Jeg er utrolig usikker her da jeg ikke helt vet hva x'n vil. Hun klagde og forsåvet på at jeg skulle fortalt henne at jeg var på gang med en ny en før det skjedde noe, fordi jeg ikke da ga henne en sjangse til å slåss for meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og mest har jeg lyst til å bare flytte min kos å prøve å glemme alt. Om x'n virkelig vil ha meg tilbake så vil jo jeg selvfølgelig dette. Men jeg har ikke hjerte til å såre hun nye heller så direkte, Da besteveninnen til hun nye er en nær kollega av meg. Siden det var hun som spleiset oss så kommer det også til å bli superkleint på jobb. Noen gode tips til hvordan å slå opp på en måte hvor man faktisk kan være venner? Eller innspill om hva x'n virkelig mener.... Mister alt av besinnelse her og får virkelig ikke sove over dette
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg må bare beklage.. Men når jeg åpnet denne.. og så alt uten et eneste avsnitt.. så orket jeg ikke lese hva ser handlet om.. lykke til med hva enn der er Anonymous poster hash: 217d2...0ee
Isola&Lille+julegave Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Det høres ærlig talt ut som du trenger å være alene, bli selvstendig og tørre å stå på egne bein!!
ærlig talt Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Her må du rett og slett være åpen og ærlig med begge disse damene. Man kan ikke fortsette et forhold fordi "man er redd for å såre personen", som du skriver. Dersom du virkelig vil være sammen med x'en, så forteller du din nye dame at "jeg må dessverre innrømme at jeg fremdeles har følelser for x'en. Det blir feil for meg å fortsette forholdet med deg når jeg føler det slik". Om jeg kan gi det et annet råd (som du forøvrig ikke har bedt om), så er det å ikke ta tilbake vingle-dame-x'en. Det blir heller ikke riktig å være i er forhold mens du har følelser for en annen. Singellivet kan gjøre deg godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå